کد خبر : 291312
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵
-

شکست سپاهان مقابل بسکتبال مس رفسنجان

شکست سپاهان مقابل بسکتبال مس رفسنجان

تیم بسکتبال مس رفسنجان موفق شد مقابل حریف خود سپاهان اصفهان به پیروزی دست پیدا کند.

به گزارش عصرقائم، در ادامه رقابت‌های هفته یازدهم گروه ب مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، امشب (دوشنبه، ۲۹ آذر ۱۴۰۰)، تیم‌های صنعت مس رفسنجان و سپاهان اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که با برتری رفسنجانی‌ها به پایان رسید.

شاگردان هاشمی که در هفته دهم مقابل شیمیدر (صدرنشین فعلی گروه ب) شکست خورده بودند، در این دیدار با عملکردی مناسب حریف خود سپاهان اصفهان را در یک بازی نزدیک با نتیجه ۸۱ – ۷۴ مغلوب کردند تا باخت بازی قبل را جبران کنند.

مس رفسنجان در حالی این برد را به دست آورد که تنها در کوارتر نخست بازی با نتیجه ۳۱-۱۶ به پیروزی رسیده بود. سپاهانی‌ها با وجود برتری در سه کوارتر دوم، سوم و چهارم با نتایج ۱۹-۲۲، ۱۵-۱۸ و ۱۶-۱۸، نتوانستند اختلاف ایجادشده را جبران کنند.

در انتهای این دیدار، مجید رحیمیان گارد تیم مس با کسب ۱۸ امتیاز، ۸ ریباند و ۴ پاس گل، تأثیرگذاری ۲۱ را به ثبت رساند تا بهترین بازیکن زمین شود. «آلانی ژیرو مور لی» دیگر گارد مس نیز با کسب ۲۰ امتیاز برای مس، امتیاز آورترین بازیکن تیمش شد.

امتیاز آورترین بازیکن این دیدار اما عماد سلمانی از تیم سپاهان بود. گارد اصفهانی‌ها در این دیدار ۲۲ امتیاز را به دست آورد ولی نتوانست مانع شکست یاران خود شود. پیام کیانی گارد سپاهان نیز در این دیدار ۲۱ امتیاز را به دست آورد.

شکست سپاهان مقابل بسکتبال مس رفسنجان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =