کد خبر : 291273
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰
-

بازگشت مهرام به صدر گروه ب لیگ بسکتبال

بازگشت مهرام به صدر گروه ب لیگ بسکتبال

تیم بسکتبال مهرام تهران با پیروزی در هفته دهم، به صدر جدول گروه ب لیگ برتر بازگشت.

به گزارش عصرقائم، در جریان رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، امروز (یک‌شنبه) ۲۸ آذر ۱۴۰۰ دو دیدار از گروه ب مسابقات برگزار شد که در پایان، تیم‌های مهرام تهران و آویژه صنعت مشهد برابر رقبای خود به برتری دست یافتند.

در بازی نخست امروز مهرام تهران به مصاف اکسون تهران رفت که موفق شد با نتیجه قاطع ۹۲ – ۵۷ حریف خود را شکست دهد. شاگردان مصطفی هاشمی هر چهار کوارتر این دیدار را به ترتیب ۲۴-۱۵، ۲۰-۱۲، ۲۲-۱۷ و ۲۶-۱۳ با برتری پشت سر گذاشتند.

مهرام تهران با این پیروزی در تعداد بردها با شیمیدر قم برابر شد، اما به دلیل تفاضل گل بهتر به صدر جدول گروه ب بازگشت.

در دیگر بازی امروز نیز تیم‌های آویژه صنعت پارسا مشهد و رعد پدافند هوایی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که مشهدی‌ها با نتیجه نزدیک ۸۷ – ۸۲ حریف خود را شکست دادند. این بازی نزدیک در وقت‌های معمول با نتیجه ۷۱ – ۷۱ مساوی شد تا یاران عدنان دورقی در وقت اضافه بازی را واگذار کنند.

آویژه صنعت مشهد در حالی موفق به کسب پیروزی در این بازی شد که کوارترهای اول، دوم و چهارم را با نتایج ۱۸-۲۰، ۱۵-۱۷ و ۱۸-۱۹ واگذار کرد و تنها در کوارتر سوم با نتیجه ۲۰-۱۵ به برتری رسید تا بازی ۷۱-۷۱ مساوی شود. آویژه در وقت اضافه با نتیجه ۱۶-۱۱ پیروز شد تا در مجموع با ۵ امتیاز اختلاف و ۸۷ – ۸۲ برنده بازی شود.

بازگشت مهرام به صدر گروه ب لیگ بسکتبال
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × چهار =