کد خبر : 290977
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۱۵
-

درخشش هنرمندان مازندرانی در پنجمین جشنواره ملی “فانوس”

درخشش هنرمندان مازندرانی در پنجمین جشنواره ملی “فانوس”

معاون هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از درخشش ۵ هنرمند مازندرانی در ۷ رشته هنری از پنجمین جشنواره ملی “فانوس” خبر داد و گفت: در این جشنواره استان مازندران عنوان دوم کشوری را کسب کرد.

به گزارش عصرقائم، روح‌الله ایرانمهر از درخشش پنج هنرمند مازندرانی در پنجمین جشنواره ملی «فانوس» خبر داد و اظهار کرد: هنرمندان استان در هفت رشته هنری موفق به کسب عناوین شدند.

وی افزود: علیرضا مطلبی در رشته خوشنویسی (نستعلیق)، علی طالبی در رشته مستند با اثری با عنوان نواجش، زمان اسماعیلی در دو رشته موسیقی باکلام اقیانوس بی‌پایان و موسیقی بی‌کلام وطن و حافظ لوایی در رشته مجسمه با اثر شهید ذبیحی موفق به دریافت لوح سپاس جشنواره شدند.

معاون هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه مریم رزاقی در رشته نماهنگ بخش اصلی با اثر نماهنگ اقیانوس بی‌پایان با کسب رتبه اول، تندیس جشنواره را از آن خود کرد، گفت: این هنرمند همچنین در بخش آزاد با نماهنگ آفتاب وطن مقام دوم را کسب کرد و موفق به دریافت لوح سپاس جشنواره شد.

ایرانمهر خاطرنشان کرد: مرحله استانی پنجمین جشنواره ملی فانوس با ۷۰۹ اثر به کار خود پایان داد و ۲۹ برگزیده استانی در رشته‌های مختلف به مرحله کشوری راه یافتند.

وی در پایان گفت: اختتامیه پنجمین جشنواره ملی فانوس ۲۴ آذر به میزبانی خراسان رضوی در تالار شهر مشهد مقدس برگزار شد و از سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران بخاطر کسب عنوان دوم در این دوره رقابت‌ها با اهدای لوح سپاس جشنواره تقدیر به‌عمل آمد.

 

درخشش هنرمندان مازندرانی در پنجمین جشنواره ملی "فانوس"/ عنوان دوم به مازندران رسید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + شانزده =