کد خبر : 290667
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۳۵
-

محفوظی: بودجه عظیم شرکت‌های دولتی چه تاثیری در رشد اقتصادی دارد؟

محفوظی: بودجه عظیم شرکت‌های دولتی چه تاثیری در رشد اقتصادی دارد؟

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بودجه شرکت های دولتی که دو سوم بودجه کل کشوراست چه تاثیری در رشد اقتصادی یا کنترل تورم یا مبارزه با گرانی دارد؟

به گزارش عصرقائم، سید مجتبی محفوظی در جلسه علنی صبح امروز مجلس و در جریان بررسی عملکرد بودجه سال ۱۳۹۹ و عملکرد شش ماهه سال جاری و بودجه پیشنهادی ۱۴۰۱ شرکت‌های دولتی بیان کرد: آنچه که مجلس درخصوص بودجه شرکت های دولتی تصویب می کند بر اساس ماده ۲ قانون تنظیم مقررات مالی دولت قابل تغییر است و در حقیقت آن چه که مجلس تصویب می کند تغییر خواهد کرد، این بودجه هیچ گونه گردشی در خزانه دولت ندارد در حالی که دو سوم بودجه کل کشور را در بر می گیرد.

نماینده آبادان در ادامه اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر تحول در ساختار بودجه کشور تاکید داشتند، اما از زمانی که رهبری حکم فرمودند چه اتفاقی در ساختار بودجه افتاده است؟ متاسفانه هیچ تغییر ساختاری شاهد نیستیم. این بودجه شرکت های دولتی، بانک ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت که دو سوم بودجه کل کشور را در بر می گیرد چه تاثیری در رشد اقتصادی یا کنترل تورم یا مبارزه با گرانی دارد.

وی گفت: بزرگ ترین شرکت ها و بیشترین منابع خدادادی در خوزستان است اما همچنان ما محروم ترین استان هستیم. خوزستان با بیشترین درآمدزایی در صدر محرومیت قرار دارد دولت گفته بود که به خوزستان نگاه ویژه ای دارد اما تاکنون هیچ جایگاه ویژه ای برای خوزستان ندیده ایم ما همچنان منتظر هستیم.

محفوظی: بودجه عظیم شرکت‌های دولتی چه تاثیری در رشد اقتصادی دارد؟
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + دوازده =