کد خبر : 290490
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
-

دستور ویژه استاندار برای تسریع پروژه تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی

دستور ویژه استاندار برای تسریع پروژه تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی

معاون عمرانی استاندار مازندران از دستور ویژه استاندار جهت تسریع در پروژه تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی خبر داد.

به گزارش عصرقائم، مهدی رازجویان در بازدید از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر که با حضور فرماندار قائمشهر، معاون فرماندار قائمشهر، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان و پیمانکار انجام شد با بیان اینکه استاندار مازندران دستور ویژه جهت تسریع در پروژه تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی را صادر کردند، افزود: استاندار مازندران درخصوص نظارت و پیگیری مستمر برای شتاب بخشی به روند اجرایی این پروژه تاکید و معاونت عمرانی را مسئول مستقیم این ماموریت کرد.

وی افزود: بر اساس دستور اکید استاندارمازندران در بازدید سرزده از این ورزشگاه مبنی تقویت تجهیزات و ماشین آلات لازم برای سرعت بخشیدن به روند اجرای این پروژه ؛ این مهم به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت و پیمانکار ملزم به افزایش تجهیزات و ماشین آلات شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه جبهه های کاری باید بیشتر شود، گفت: با اقدامات صورت گرفته و در دست اجرا پس از دستور استاندار مازندران جای امیدواری است که شاهد بهره برداری این پروژه مهم در زمانبندی پیش بینی شده باشیم.

رازجویان تصریح کرد: در ادامه پیگیری ها و تاکیدات استاندار مازندران از روند پیشرفت تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، معاون عمرانی استاندار مامور شد تا به صورت مستمر مسایل این پروژه را پیگیری کند. ‎
دستور ویژه استاندار برای تسریع پروژه تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + 11 =