کد خبر : 290293
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵
-

بازدید رئیس جمهور از نمایشگاه نهادهای نظارتی درباره مسائل استان لرستان

بازدید رئیس جمهور از نمایشگاه نهادهای نظارتی درباره مسائل استان لرستان

رئیس جمهور از نمایشگاه مسائل استان لرستان که با همت دستگاه‌های نظارتی و اطلاعاتی استان و با هدف معرفی مسائل استان و راهکارهای برون رفت از آن ها در حوزه های مختلف، برپا شده بود، بازدید کرد.

به گزارش عصرقائم، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در جریان سفر به استان لرستان در بازدید یک ساعته از این نمایشگاه، بطور کامل در جریان مسائل، موانع و ظرفیت‌های پیشرفت و آبادانی استان در حوزه های مختلف اقتصادی، کشاورزی زیر بنایی و مسائل اجتماعی و فرهنگی قرار گرفت.

با توجه به فشردگی برنامه های سفر عملا امکان بازدید رئیس جمهور از همه طرح ها و توانمندی‌های زیربنایی که بعضا مغفول مانده، وجود ندارد و بررسی و اطلاع حضوری از تمام مسائل استان میسر نبوده لذا با برپایی این نمایشگاه تلاش شده در کنار طرح مسائل و موضوعات استان و آسیب‌شناسی آنها، راهکارهای برون رفت از مشکلات موجود نیز ارائه شود تا اشراف و اطلاع کاملی نسبت به مسائل استان فراهم شود.
در این نمایشگاه عوامل و ریشه مشکلات و معضلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی استان لرستان به نمایش گذاشته شد.
همچنین در بخش دیگری از نمایشگاه مذکور، آخرین وضعیت طرح‌های نیمه تمام و ظرفیت‌های معطل مانده استان از جمله سدهای معشوره و بختیاری، راه آهن خرم آباد و کارخانه پارسی لون همراه با راهکارها و اعتبارات مورد نیاز برای فعال کردن این پروژه‌ها ارائه گردید.

بازدید رئیس جمهور از نمایشگاه نهادهای نظارتی درباره مسائل استان لرستان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =