کد خبر : 290111
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
-

اسبقیان: ورزشکاران معلول در بازی‌های پاراآسیایی جوانان بهترین عملکرد را داشتند

اسبقیان: ورزشکاران معلول در بازی‌های پاراآسیایی جوانان بهترین عملکرد را داشتند

رییس فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: ورزشکاران معلول در بازیهای پاراآسیایی جوانان در بحرین با کسب ۲۸ مدال طلا، ۲۶ نقره و ۱۶ برنز بهترین عملکرد را داشتند.

به گزارش عصرقائم، محمد شروین اسبقیان، رییس فدراسیون جانبازان و معلولان در ارزیابی از عملکرد ورزشکاران معلول در چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی جوانان در بحرین، گفت: بعد از موفقیت در بازیهای پارالمپیک توکیو، این برای دومین بار است که ورزشکاران معلول با کسب ۲۸ مدال طلا در بحرین خوش درخشیدند و بهترین عملکرد را داشتند.

وی افزود: در این دوره از بازیهای پاراآسیایی جوانان در ۵ رشته ورزشی معلولان شرکت کرده بودیم که دستاورد آن بسیار راضی کننده و نوید خوبی برای آینده ورزش معلولان است.

اسبقیان خاطرنشان کرد: این تعداد مدال نشان دهنده برنامه ریزی خوب فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک در بخش جوانان است که در آینده این جوانان پشتوانه های خوبی برای بزرگسالان ما در پاراآسیایی چین و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس خواهد بود.

رییس فدراسیون جانبازان و معلولان در پایان خاطرنشان کرد: جوانانی که در بحرین افتخارآفرینی کردند با برنامه ریزی روی آنها و بررسی رکوردهایشان، بهترین ها با نظر کادر فنی برای حضور در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

اسبقیان: ورزشکاران معلول در بازی‌های پاراآسیایی جوانان بهترین عملکرد را داشتند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + 7 =