کد خبر : 289927
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
-

روستاهای محروم تهران؛ نیازمند خدمات آموزشی و امدادی هلال‌احمر

روستاهای محروم تهران؛ نیازمند خدمات آموزشی و امدادی هلال‌احمر

استاندار تهران بر ضرورت تقویت فعالیت‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر در روستاهای صعب‌العبور و دور افتاده استان تهران تاکید کرد.

به گزارش عصرقائم، محسن منصوری با تاکید بر این مهم گفت: رئیس جدید جمعیت هلال‌احمر باید با تمرکز بر تقویت برنامه‌های آموزشی و امدادی خود در روستاهای صعب‌العبور و دورافتاده تهران بستر آرامش و امنیت روانی را برای اهالی این مناطق فراهم کند.

او با اشاره به شرایط سخت زندگی در برخی از روستاهای کوهستانی تهران گفت: ما در پایتخت شاهد زندگی مردم در روستاهایی هستیم که متاسفانه هنوز از داشتن جاده دسترسی مطلوب و امکانات درمانی محروم هستند و تمرکز جمعیت هلال‌احمر بر ایجاد خانه‌های هلال و آموزش کمک‌های اولیه به این جمعیت می‌تواند آنها را در رویارویی با شرایط اضطراری آماده کند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، استاندار تهران در ادامه با تاکید بر ضرورت تقویت ناوگان هوایی جمعیت هلال‌احمر گفت: گرچه اغلب فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر در خارج پایتخت و به خصوص حوزه امداد جاده‌ای متمرکز است، ما در استان تهران مناطق محروم زیادی داریم که نیازمند دریافت خدمات آموزشی و امدادی جمعیت هلال‌احمر است و پیرحسین کولیوند باید با بهره‌گیری از تجارب خوب و ارزنده خود در حوزه بحران موجبات بهره‌مندی همه مناطق محروم و نیازمند از امکانات جمعیت هلال‌احمر را فراهم آورد.

روستاهای محروم تهران؛ نیازمند خدمات آموزشی و امدادی هلال‌احمر
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =