کد خبر : 289499
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
-

پارس الکترونیک بهترین فروشگاه خرید دستگاه اندازه گیری برق و الکترونیک در تهران

پارس الکترونیک بهترین فروشگاه خرید دستگاه اندازه گیری برق و الکترونیک در تهران

پارس الکترونیک، نامی آشنا در صنعت برق و الکترونیک است.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام پارس الکترونیک، این شرکت از سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را در زمینه تأمین و فروش لوازم اندازه‌گیری آزمایشگاهی برق و الکترونیک و همینطور تجهیزات آموزشی آغاز نموده است. امروز با وجود افزایش چشمگیر فروشگاه های اینترنتی، هیچ راهی بهتر و مطمئن تر از این نیست که بتوانیم از نمایندگی معتبر و سایت اصلی پارس الکترونیک خرید کنیم.

با خرید از سایت و نمایندگی معتبر پارس الکترونیک، خیالتان راحت است که محصولات را اورجینال و به قیمت واقعی خریده‌ اید. همچنین اگر محصولات نیاز به وسایل جانبی داشته باشند یا سؤالات کلیدی درباره محصولات داشته باشید، می توانید با شرکت پارس الکترونیک ارتباط برقرار کرده و نیاز خود را تامین نمایید. در این نوشته به معرفی محصولات پارس الکترونیک مانند اسیلوسکوپ، مولتی متر، آمپر متر و خدمات موجود در سایت پارس الکترونیک می پردازیم.

معرفی دسته بندی و محصولات موجود در سایت پارس الکترونیک

یکی از مزایای مشاهده و خرید محصولات آنلاین این است که تمامی توضیحات و اطلاعات مربوط به محصول پیش رویتان است و کمتر نیاز دارید که سؤالی بپرسید. مگر در موارد و مواقع خاص که این موضوع موجب افزایش سرعت فرایند خرید شما هم می شود. سایت پارس الکترونیک دارای ۶ بخش اصلی است که هر کدام شامل زیر مجموعه ای از محصولات هستند. در ادامه هر بخش را به تفکیک شرح خواهیم داد.

آزمایشگاه الکترونیک

این بخش مربوط به محصولاتی است که لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی برق و الکترونیک را تشکیل می دهند و شامل موارد زیر است:

·         آمپر متر کلمپی AC-DC

یکی از ابزارهای اندازه گیری جریان الکتریکی آمپر متر کلمپی است.

·         کلمپ آمپر متر AC

·         سیگنال ژنراتور­­ و فانکشن ژنراتور: این محصولات در واقع تولید کننده موج الکتریکی می باشند با این تفاوت که دامنه موج تولید شده در سیگنال ژنراتور بیشتر می باشد.

·         ال سی آر متر (LCR متر): ال سی آر متر ترکیبی از سه دستگاه سلف سنج , خازن سنج و اهم سنج است.

آزمایشگاه فیزیک و برق

·         میگر: این محصول جهت اندازه گیری مقاومت عایقی با اعمال ولتاژ بالا جهت تست مقاومت الکتریکی اجسام هادی کاربرد دارد.

·         تستر کابل شبکه و زوج یاب کابل تلفن: ابزاری برای تشخیص سلامت اتصالات، سوکت ها، انواع کابل شبکه و کابل تلفن.

·         ارت سنج وارت تستر: محصولی برای اندازه گیری مقاومت سیستم چاه اِرت و یکی از تجهیزات ضروری برای تست مقاومت زمین در صنعت برق، مخابرات و الکترونیک است.

پارس الکترونیک بهترین فروشگاه خرید دستگاه اندازه گیری برق و الکترونیک در تهران

اسیلوسکوپ

·         اسیلوسکوپ دیجیتال: این محصول برای اندازه گیری شکل موج ولتاژ، زمان تناوب، اختلاف فاز و مشاهده رفتار عناصر نیمه هادی استفاده می شود اسیلوسکوپ انواع مختلفی مانند کارت اسیلوسکوپ واسیلوسکوپ دیجیتال دستی و کارت اسیلوسکوپ دارد.

·         کارت اسیلوسکوپ: نوعی ماژول است که با اتصال کارت از طریق USB به کامپیوتر می تواند جایگزین مناسبی برای اسیلوسکوپ باشد.

·         اسیلوسکوپ دستی (پرتابل): در مقایسه با مدل های رومیزی وزن کمتر، حمل آسان و تغذیه برق و باطری بهتری دارد و برای استفاده در محیط آزمایشگاهی و محیط صنعتی می باشد.

·         اسیلوسکوپ آنالوگ: برای اندازه گیری شکل موج ولتاژ، زمان تناوب، اختلاف فاز و مشاهده رفتار عناصر نیمه هادی استفاده می شود.

پارس الکترونیک بهترین فروشگاه خرید دستگاه اندازه گیری برق و الکترونیک در تهران

مولتی متر

ابزار اندازه گیری ولتاژ، مقاومت الکتریکی و آمپر می باشد. مولتی متر انواع مختلفی مولتی متر دیجیتال دارد.

·         مولتی متر دستی (پرتابل)

·         مولتی متر کلمپی (انبری): ابزاری برای اندازه گیری جریان الکتریکی و کمیت‌های دیگری مانند ولتاژ و مقدار اهم مقاومت است.

·         مولتی متر رومیزی: مولتی مترهای رومیزی کاربردهای بیشتری نسبت به مولتی متر دستی دارند.

·         میکرو اهم متر و میلی اهم متر

منبع تغذیه

·         منبع تغذیه DC

·         منبع تغذیه قابل برنامه ریزی

بلاگ

شاید بتوان گفت جذاب ترین بخشی که شرکت پارس الکترونیک برای وبسایت خود در نظر گرفته است، بخش بلاگ است که حاوی مطالب و اطلاعات کاربردی برای شماست. اگر به چنین موضوعات علاقه داشته باشید یا قصد دارید که آگاهی بیشتری در زمینه صنعت برق و الکترونیک کسب کنید، بخش بلاگ سایت پارس الکترونیک را حتماً مطالعه کنید.

خدمات شرکت پارس الکترونیک

شرکت پارس الکترونیک در واقع نماینده انحصاری شرکت های SEW, APPA, RIGOL, KAISE است و بخشی از تجهیزاتی که در ابتدا به تفکیک شرح دادیم، از این شرکت ها تهیه می شوند. این شرکت ها برندهای شناخته شده‌ای هستند که در این حوزه به صورت تخصصی فعالیت و تولید محصول می کنند. دیگر خدمات شرکت پارس الکترونیک به شرح زیر است:

·         امکان مشاوره تخصصی و  رایگان جهت خرید و انتخاب محصولات و تجهیزات.

·         با توجه به فراهم بودن بستر و توانایی شرکت پارس الکترونیک در زمینه واردات؛ این شرکت در زمینه تجهیز و تأمین محصولات مربوط به تجهیزات آموزشی آموزشگاه های فنی حرفه ای، دانشگاه ها و هنرستان ها نیز آماده همکاری با مراجعه کنندگان می باشد.

موقعیت شرکت پارس الکترونیک

نمایندگی اصلی شرکت پارس الکترونیک در تهران، خیابان جمهوری، ساختمان توکل، شماره B31 واقع شده است. یکی دیگر از نمایندگی های معتبر پارس الکترونیک در شهر مشهد است که مانند نمایندگی اصلی به ارائه خدمات و فروش محصولات برق و الکترونیک و اندازه گیری می پردازد و مانند نمایندگی اصلی، خدمات و محصولات معتبر ارائه می دهد. اطلاعات تکمیلی را با مراجعه به سایت پارس الکترونیک parselectronic.com  مشاهده نمایید.

پارس الکترونیک بهترین فروشگاه خرید دستگاه اندازه گیری برق و الکترونیک در تهران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 2 =