کد خبر : 289378
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
-

ناراحتی ربیعی از فرصت‌سوزی مهاجمانش

ناراحتی ربیعی از فرصت‌سوزی مهاجمانش

سرمربی مس از فرصت‌سوزی مهاجمانش ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش عصرقائم، محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان عصر دوشنبه پس از برتری یک بر صفر تیمش برابر هوادار در هفته هفتم لیگ برتر اظهار کرد: خوشحالم توانستیم از بازی سخت امروز، ۳ امتیاز کسب کنیم. با توجه به این که سرعت کمی در بازی بود، ۳ فرصت خوب را از دست دادیم. در نیمه دوم، سرعت بیش‌تری وارد باری کردیم و یا تعویض‌های‌مان روند بازی را تغییر دادیم.

او ادامه داد: بعد از گل، ۳ فرصت خوب را از دست دادیم که این ناراحت‌ کننده‌ است. این باعث شد در ۱۰ دقیقه آخر تحت فشار قرار بگیریم. از این که توانستیم برابر پرسپولیس، نفت مسجدسلیمان و هوادار هجومی بازی کنیم خوشحالم. هوادار تیم دفاعی بود و این برد و بازی هجومی، برابر چنین تیم دفاعی خوشحال کننده است. این برد برای ما تمام شد و به بازی بعد فکر می‌کنیم.

سرمربی مس رفسنجان درباره تیم حریف گفت: هوادار مجموعه خوبی دارد. من در مورد مدیریت آن‌ها شناخت خوبی ندارم اما تیم پرمهره و خوبی است و خریدهای خوبی از استقلال و سپاهان داشته است. باید به این تیم‌ها فرصت داد و زمان می‌برد تا با لیگ وقف شوند. شرایط این تیم مثل ما است اما نتیجه فصل قبل ما استثنا بود اما در کل، تیم‌هایی که تازه‌ وارد هستند باید هدف‌شان ماندن در لیگ برتر باشند.

وی درباره کم دقتی در ضربات آخر گفت: ما بازیکنان خوبی در خط حمله داریم و هر کدام توانایی خاص خود را دارند. هر کدام باتوجه به نیازهای ما در لیگ به کار گرفته می‌شوند. بسیاری از مهاجمان ما به زودی گل خواهند زد. من سال گذشته ۱۰ هفته صبر کردم تا فراز امامعلی به گل رسید. ما کار سختی داریم زیرا امروز، نوزدهمین روزی است که تیم از خانه فاصله دارد و در سرچشمه دارد اما ما تلاش خود را می‌کنیم و سعی می‌کنیم در زمین برنده باشیم‌.

ربیعی در مورد نوشی صوفیانی گفت: نوشی صوفیانی در تمرین پیش از بازی مصدوم شد و فائز در درون دروازه خوب بازی کرد. کیانی هم پیش از دیدار با نفت مسجدسلیمان مصدوم شد و ۶۰ دقیقه با تعصب در آن دیدار برای ما بازی کرد و امروز برای درمان به تهران رفت.

ربیعی درباره داوری گفت: ما به VAR نیاز داریم و نباید داوران را تحت فشار بگذاریم. صحنه امروز پنالتی بود و داور درست تصمیم گرفت.

ناراحتی ربیعی از فرصت‌سوزی مهاجمانش
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + 10 =