کد خبر : 289274
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
-

در خدمت به ایثارگران هیچ کوتاهی نباید صورت گیرد

در خدمت به ایثارگران هیچ کوتاهی نباید صورت گیرد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از دیدار با جانبازان نخاعی استان گفت: ایثارگران در عرصه دفاع مقدس خوش درخشیدند و امروز نیز توانمندی این عزیزان در عرصه‌های گوناگون بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش عصرقائم، حجت‌الاسلام جواد یوسف‌پور به اتفاق نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد استان در دیدار صمیمی با جانبازان نخاعی مازندران، از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس تکریم به عمل آورد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در حاشیه این دیدار اظهار کرد: مسئولین باید دلجویی و تکریم ایثارگران را فراموش نکنند و حداقل هفته‌ای یک روز را به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران اختصاص داده و حل مشکلات آنان را در اولویت قرار دهند.
حجت‌الاسلام یوسف‌پور تصریح کرد: ایثارگران در عرصه دفاع مقدس خوش درخشیدند و امروز نیز توانمندی این عزیزان در عرصه‌های گوناگون بر کسی پوشیده نیست.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: نگاه ما به ایثارگران یک نگاه همدلانه جهت ارائه خدمات بهینه است و این رویکرد باید تقویت شده و اثربخش باشد و اثرات مطلوب آنان به ایثارگران برگردد.
وی اضافه کرد: در جهت خدمت به ایثارگران هیچ کوتاهی نباید صورت گیرد و همه مسئولین باید دلسوز مشکلات این قشر معزز باشند.
گفتنی است مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، به اتفاق مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با همسر شهید گرانقدر «سیدمجتبی علمدار» دیدار و از ایشان تجلیل و تکریم کرد.

در خدمت به ایثارگران هیچ کوتاهی نباید صورت گیرد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + شانزده =