کد خبر : 289269
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
-

درخواست ملی‌پوشان هندبال زنان از وزارت و کمیته برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو

درخواست ملی‌پوشان هندبال زنان از وزارت و کمیته برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو

دختران ملی‌پوش هندبال ایران از وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک درخواست کردند سهمیه حضور در بازی‌های آسیایی به تیم ملی داده شود.

به گزارش عصرقائم،  مریم یوسفی عصر یک‌شنبه به نمایندگی از ملی‌پوشان هندبال زنان در مراسم بدرقه سخنرانی کرد و در صحبت‌هایش از مسوولان خواست که قول حضور تیم ملی هندبال زنان در بازی‌های آسیایی را به تیم ملی بدهند.

وزیر ورزش به شوخی در پاسخ به درخواست مریم یوسفی برای سهمیه بازی‌های جهانی گفت: از ما هر چه می‌خواهید بخواهید اما پول نخواهید.

مریم کاظمی‌پور، معاون وزارت ورزش و جوانان نیز درباره در خواست ملی‌پوشان اظهار کرد: تمام تلاشم را برای حضور تیم ملی در بازی‌های آسیایی می‌کنم. ظرفیت حضور چند تیم توپی وجود دارد و من هم تلاش می‌کنم که این اتفاق بیفتد. شما تلاش زیادی برای کسب سهمیه جهانی کرده‌اید و انگیزه زیادی دارید. امیدوارم درهای بازی‌های آسیایی به روی تیم ملی هندبال زنان باز شود.

مراسم بدرقه تیم ملی هندبال زنان امروز ۷ آذر با حضور وزیر ورزش، رییس کمیته ملی المپیک و معاون ورزش زنان برگزار شد. تیم ملی ۱۰ آذر عازم اسپانیا خواهد شد.

بیست و پنجمین دوره از مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان از ۱۰ تا ۲۸ آذر به میزبانی اسپانیا انجام می‌شود. تیم ملی هندبال زنان ایران با کسب عنوان چهارمی در مسابقات قهرمانی آسیا جواز حضور در این مسابقات را کسب کرد و برای اولین‌بار در تاریخ عازم این مسابقات خواهد شد.

درخواست ملی‌پوشان هندبال زنان از وزارت و کمیته برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − 5 =