کد خبر : 288695
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
-

جامعه به تفکر بسیجی در مدیریت نیاز دارد

جامعه به تفکر بسیجی در مدیریت نیاز دارد

فرماندار آمل با اشاره به اینکه بسیج برخواسته از تفکر است، گفت: هر آزاد اندیشی که بتواند به مردم خدمت کند بسیجی است و هر کسی که تفکر بسیجی دارد، به مردم در موقع نیاز کمک می کند.

به گزارش عصرقائم، علیرضا شریعت در گفتگو ،  با اشاره به هفته بسیج اظهار کرد: بسیج برخواسته از تفکر است، هر ازاد اندیشی که بتواند به مردم خدمت کند بسیجی است و هر کسی که تفکر بسیجی دارد، به مردم در موقع نیاز کمک می کند.

وی با تاکید اینکه دفاع مقدس قطعه ای از بهشت بود، عنوان کرد: شاهد صحنه های بودیم که بعد دفاع مقدس کمتر دیدیم، خصوصا جای سردار سلیمانی به شدت خالی است، اما تفکربالندگی ایشان در طرح حاج قاسم در دوره های سخت کرونا کمک‌مان کرد و نشان داد تفکر بسیج همچنان جریان دارد.

فرماندار آمل  با بیان اینکه درهرجا مشکل داشتیم با سپاه و بسیج تماس میگرفتیم، تصریح کرد: بسیجیان دست دولت و مردم را از ابتدای کرونا با تولید وسایل مورد نیاز چون ماسک، گان، کمک به بیمارستان ها و خانوادگان نیازمند، طرح واکسیناسیون گرفتند.

این مسئول ادامه داد: همه کسانی که در جنگ حضور داشتند، باید خاطراتشان را مکتوب کنند برای آیندگان بگذاریم تا استفاده کنند، متاسفانه در فرهنگ مکتوب مشکل داریم.

شریعت گفت: در جنگ سهم کوچکی داشتیم، تمام جنگ خاطره است، از شوخی، ورزش ها، دعای قبل عملیات، در مجموع سبک زندگی رزمندگان خیلی خوب بود، یکی از رزمندگان ۱۴ ساله اش بود قبل عملیات والفجر۶ روی سنگ با گوگرد اسم خود را نوشت، اتش را روشن کرد باد زد و کل صورتش می سوخت.

وی با بیان اینکه جامعه به تفکر بسیجی و دفاع مقدسی در مدیریت نیاز دارد، خاطرنشان کرد: نیمه های شب خیلی درد داشت به او گفتم خیلی درد داری؟، گفت از اینکه درد می کشم ناراحت نیستم، ناراحتی ام برای ان است که کارم برای رضای خدا نبوده و دردی که می کشم برای رضای خدا نبود است، اگر این تفکر در بین مدیران و جامعه باشد، جامعه ایده ال خواهیم داشت.

جامعه به تفکر بسیجی در مدیریت نیاز دارد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + 17 =