کد خبر : 284751
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
-

فعالیت‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فهما در هفته وحدت

فعالیت‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فهما در هفته وحدت

با اشاره به برنامه‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور همزمان با هفته وحدت اظهار کرد: برگزاری سومین همایش «منادیان وحدت» و همچنین اختتامیه چهاردهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان مهمترین برنامه‌های ستاد فهما در این ایام را تشکیل می‌دهند.

به گزارش عصرقائم، حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌ضا ارزانی» رئیس ستاد هماهنگی کانون های فهما در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های پیش رو ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور که همزمان با هفته وحدت و در روز پنج‌شنبه ۲۹ مهر ماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: سومین همایش «منادیان وحدت» با حضور جمعی از علمای شیعه و اهل سنت صبح پنج شنبه در زاهدان برگزار می شود.

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فهما ادامه داد: در این همایش که با حضور برگزیدگان و فعالان حوزه مسجد و جوانان شیعه و سنی برگزار می شود، دکتر «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنرانی کرده و در ادامه از ۱۲ نفر از جوانان برومند که در محل وحدت یعنی مسجد فعالیت دارند در هفته وحدت تقدیر خواهد شد.

وی گفت: بسیاری از کانون‌های فرهنگی هنری در استان‌های سیستان و بلوچستان، گلستان، کردستان، کرمانشاه که به همت برادران و خواهران اهل سنت اداره می‌شود، در طول هفته وحدت فعالیت‌های متنوعی داشتند که از جمله آنها می توان به برپایی نشست‌های مختلف در کنار برنامه‌های مناسبتی گرامیداشت میلاد پیامبر اعظم(ص) اشاره داشت.

حجت‌الاسلام ارزانی افزود: تکریم از خانواده‌های شهدای اهل سنت در استان خراسان جنوبی و اردبیل در قالب طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی به مناسبت هفته وحدت، برگزاری پویش‌های مختلف در فضای مجازی از جمله دیگر اقداماتی است که در راستای گرامیداشت هفته وحدت به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به ثمر نشست.

‌رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در بخش دیگری از مباحث خود اظهار کرد: همچنین پنج‌شنبه پس از اقامه نماز مغرب و عشا و به میزبانی ستاد فهما استان خراسان رضوی اختتامیه چهاردهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده و از نفرات برتر تقدیر به عمل می‌آید.

حجت‌الاسلام ارزانی گفت: بیش از ۱۲ هزار نفر در رشته‌های مختلف این رقابت قرآنی شرکت کردند که در نهایت ۱۰۰ نفر به مرحله نیمه نهایی و نهایی رسیده و طی سه روز از سه‌شنبه تا پنج‌شنبه در مسابقات شرکت کرده و نفرات برتر در این ایام مشخص شده و مورد تقدیر ویژه قرار می گیرند.

فعالیت‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فهما در هفته وحدت
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + هجده =