کد خبر : 284734
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
-

احمدی: ورزش باید بتواند درآمدزا و قابل سرمایه گذاری باشد

احمدی: ورزش باید بتواند درآمدزا و قابل سرمایه گذاری باشد

دوره MBA مدیریت ورزشی در سازمان مدیریت صنعتی با حضور مشاور وزیر ورزش و جونان و مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی رونمایی شد.

به گزارش عصرقائم، به نقل روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، دوره MBA مدیریت ورزشی در راستای اهداف ارتقاء سطح مدیریت ورزشی با استفاده از ظرفیت های سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود. در این جلسه عبدالحمید احمدی مشاور وزیر ورزش و جوانان ضمن بیان این نکته که باعث خرسندی است که سازمان مدیریت صنعتی MBA ورزشی را هم به عنوان موضوع مهم مورد توجه قرار داده است؛ هفته تربیت بدنی را به تمام دست اندرکاران، مدیران و کسانی که به سلامت جامعه کمک می کنند تبریک گفت.

وی عنوان کرد: کشور یک عرصه گسترده برای فعالیت ورزشی دارد که نیاز به مدیریت دارد ، ٥٠ فدراسیون ورزشی و قریب به ١٤٠٠٠ هیات ورزشی در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، بیش از ٢٨٠٠٠ باشگاه ورزشی، وزارتخانه و ادارات کل ورزش و جوانان استان، و همچنین کمیته های المپیک و پارا المپیک که همه اینها نیازمند افرادی هستند که در عرصه مدیریت ورزشی دانش بیاموزند.

همچنین وی افزود: ما با طیف گسترده‌ای از مدیریت ورزشی سرو کار داریم و یکی از اولویتهای ما این است که مدیرانی داشته باشیم که هم تجربه و هم دانش لازم را داشته باشند چرا که هر گامی به سمت مدیریت حرفه‌ای ورزش برداشته شود گام مثبتی است.

مشاور وزیر ورزش و جوانان گفت: این دوره که با همت سازمان مدیریت صنعتی برگزار می شود می تواند حرکت نوینی در مدیریت ورزش کشور باشد و این واقعیت را می توان اذعان کرد یکی از سخت ترین کارها برای ورزش کشور تربیت مدیران شایسته و لایق و کارامد و موثر است که امیدواریم با کمک سازمان مدیریت صنعتی بتوانیم این چرخه را هرچه بهتر به حرکت درآوریم.

احمدی افزود: امروزه یکی از مواردی که در دنیا به آن توجه می شود این است که به ورزش به عنوان یک صنعت نگاه می کنند و ورزش جزء ١٠ صنعت برتر دنیا است و ما شاهد هستیم که چقدر روز به روز این نگاه پر رنگ تر شده است که ورزش باید بتواند درآمدزا و قابل سرمایه گذاری باشد و کشورها یکی از اولویت‌هایشان را به سرمایه گذاری در ورزش اختصاص دهند.

وی افزود: ورزش باید بتواند در بحث صادرات کالا و خدمات، رونق گردشگری، تبادل نیروهای متخصص بین کشورها و همچنین در حوزه افزایش رفاه عمومی، سرمایه اجتماعی، کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش فعال و موثری داشته باشد.

احمدی در پایان ابراز امیدواری کرد که سازمان مدیریت صنعتی بتواند با برگزاری این دوره گام‌های موثری را بر دارد و از مدیران ورزش نیز درخواست نمود حضور در این دوره‌ها را از دست ندهند.

احمدی: ورزش باید بتواند درآمدزا و قابل سرمایه گذاری باشد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =