کد خبر : 283750
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
-

کنفدراسیون والیبال آسیا: سرمربی فولاد سیرجان به بهترین بازیکنش استراحت داد

کنفدراسیون والیبال آسیا: سرمربی فولاد سیرجان به بهترین بازیکنش استراحت داد

سعید رضایی سرمربی والیبال فولاد سیرجان می گوید که بازی نیمه نهایی رقابت های آسیایی قطعاً بازی مرگ و زندگی است.

به گزارش عصرقائم، بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به میزبانی تایلند در حال برگزاری است و روز گذشته تیم والیبال فولاد سیرجان در چهارمین رقابت خود به مصاف دیاموند تایلند رفت و به پیروزی ۳ بر یک دست یافت تا به عنوان صدرنشین گروهش به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها صعود کند.

کنفدراسیون والیبال آسیا در باره رقابت نماینده ایران در روز گذشته نوشت: فولاد سیرجان توانست از ترس بزرگ دیاموند جان سالم به در برده و با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسد.  شهروز همایونفر منش با ۱۹ امتیاز  بهترین بازیکن فولاد سیرجان نام گرفت.

در این دیدار سعید رضایی سرمربی نماینده والیبال ایران با اطمینان از صعود تیمش به نیمه نهایی به بهترین بازیکن تیمش یعنی صابر کاظمی استراحت داده و فرصت را به نیمکت نشینان داد. فولاد سیرجان همانطور که انتظار می رفت در گروه B موفق عمل کرد.

سرمربی تیم  دیاموند فود بعد از این رقابت گفت: “حتی اگر سیرجان از بازیکنان نیمکت نشین خود استفاده کند، باز هم عملکرد آنها عالی است. بازیکنان تیم من بهترین عملکرد خود را داشتند اما سیرجان برای شکست دادن بسیار قوی است. فکر می کنم بازی در این سطح برای تیم ما یک تجربه ارزشمند است و خوشحالم که برای اولین بار در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا به این اندازه رسیدیم. ”

کاپیتان دایموند فود هم درباره این رقابت اظهار کرد: “سیرجان بازی بسیار محکمی داشت و در حملات و دفاع ها خظای کمتری داشت.  فکر می کنم تیم من خوب کار کرد و هرگز تا آخر تسلیم نشد. آنها امروز تجربه زیادی در بازی با تیم سختی کسب کردند. ”

سعید رضایی سرمربی فولاد سیرجان پس از این برد گفت: “بازی نیمه نهایی قطعاً بازی مرگ و زندگی است و ما قطعا با تمام توان مقابل حریفان خواهیم رفت. ”

او در مورد بازی با دیاموند فود اظهار کرد:” این بازی فرصت خوبی بود تا از بازیکنانی استفاده کنیم که در مسابقات قبلی از آنها استفاده نکرده بودیم به طوری که آنها در سطح آمادگی مناسبی قرار داشته و در صورت لزوم به تیم کمک کنند. ”

به گزارش ایسنا،  تیم فولاد سیرجان که امروز (چهارشنبه) استراحت دارد، روز پنج‌شنبه در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف تیم ناخون راتچاسیما دیگر نماینده کشور تایلند (میزبان) این رقابت‌ها می‌رود.

کنفدراسیون والیبال آسیا: سرمربی فولاد سیرجان به بهترین بازیکنش استراحت داد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + 15 =