کد خبر : 283513
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
-

رشد مصرف مواد مخدر در بین دانش آموزان و دانشجویان متوقف شده است

رشد مصرف مواد مخدر در بین دانش آموزان و دانشجویان متوقف شده است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور دلیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت که طبق توضیحات سردار مومنی شاهد توقف رشد مصرف مواد مخدر در بین دانش آموزان و دانشجویان هستیم.

به گزارش عصرقائم، محمود عباس زاده مشکینی در گفت و گو ، در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این جلسه با حضور سردار اسکندر مومنی دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شد که گزارش مفصلی درباره بررسی وضعیت قاچاق مواد مخدر، تحولات افغانستان و آثار حضور چندین ساله آمریکا در افغانستان از حیث تولید مواد مخدر، سیاست‌های جدید جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با قاچاق مواد مخدر و همچنین درمان معتادان ارائه کردند.

به گفته وی اعضای کمیسیون سوالاتی پیرامون مباحث مطرح شدت بیان کرده و برای آسیب شناسی سیستم مقابله با قاچاق مواد مخدر پیشنهادهایی ارائه کردند؛ همچنین تاکید شد که کمیسیون امنیت ملی آمادگی برای بررسی قانون گذاری جهت مقابله با قاچاق مواد مخدر آمادگی دارد.

عباس زاده همچنین گفت:طبق توضیحات دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر ، سیاست‌های جدید برای جمع آوری و نگهداری معتادان به ویژه معتادان متجاهر تدوین شده منتها اجرای آن هزینه داشته و به امکانات خاصی نیاز دارد.

رشد مصرف مواد مخدر در بین دانش آموزان و دانشجویان متوقف شده است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 5 =