کد خبر : 281699
تاریخ انتشار : جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۴۵
-

تمجید از خط حمله تیم ملی

تمجید از خط حمله تیم ملی

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تمجید از خط حمله تیم ملی ایران از بازی‌های پیش روی ایران به عنوان مهمترین بازی‌ها یاد کرد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از سایت novilist، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که توانسته عملکرد خوبی با تیم ملی ایران داشته باشد و به ۹ برد پیاپی برسد.

اسکوچیچ برای ملاقات با خانواده اش به مدت کوتاهی در زادگاه خود ریژکا توقف کرد و باید راهی ایران شود تا در اردوی تیم حضور داشته باشد. او یک سال و نیم روی نیمکت ایران بود و در آخرین دیدارهای مقدماتی جام جهانی، عملاً تیم ملی را احیا کرد به نحوی که حتی لقب بهترین تیم ملی آسیا نیز به ایران رسید و تیم ملی به طور قابل توجهی در رتبه بندی جهانی پیشرفت کرد.

دراگان اسکوچیچ گفت: من مربی خارجی هستم ولی عملا مثل یک ایرانی کارم را شروع کردم. من این بازیکنان و ذهنیت آنها را در زمان روی کار آمدن می‌شناختم. با این حال اوضاع به هیچ وجه خوب نبود، آنها در برابر بحرین و عراق شکست خوردند و ما در شرایط سختی قرار گرفتیم که در آن ما اجازه نداشتیم حتی یک امتیاز را از دست دهیم. بنابراین همه چیز بسیار استرس زا بود. علاوه بر این آنها سالها بود که بحرین و عراق را شکست نداده بودند، اما ما خوب کنار آمدیم و همه چیز خوب پیش رفت و قصد داریم آن ریتم شکست ناپذیری را حفظ کنیم.

اسکوچیچ پنجمین مربی کروات ایران پس از برانکو ایوانکوویچ، میروسلاو بلاژویچ، تومیسلاو ایویچ و استانکو پوکلپوویچ است.

سرمربی تیم فوتبال ایران گفت: این روند بردها خوب است ولی مربوط به گذشته است. مهمترین مسئله بازی پیش رو است. تیم ملی باید ذهنیت برنده داشته باشد. این چند مسابقه می‌تواند ما را با یک قدم به جام جهانی نزدیک کند. ما به یک هدف بزرگ نزدیک می شویم.

سرمربی تیم ملی ایران اضافه کرد: یک عدم تعادل خاصی بین سطح آمادگی بازیکنان در تیم ملی ایران وجود دارد. همه در یک سطح نیستند. اما فرض کنید ما تقریباً خط حمله در سطح جهانی داریم، شاید حتی بهتر از حمله تیم ملی کرواسی باشد. ما بهترین بازیکن پورتو مهدی طارمی، سردار آزمون بازیکن زنیت سه سال بهترین گلزن روسیه را داریم ، سپس علیرضا جهانبخش که در فاینورد بازی می کند. حتی برخی بازیکنان دیگر در آ.ا.ک آتن و شارلوا. در کل بازیکنانی در خط حمله داریم که رئال مادرید هم برای آنها زیاد نیست.

او همچنین درباره علاقه مردم ایران به فوتبال گفت: ایرانی ها دیوانه فوتبال هستند. ۸۰ میلیون نفر در آنجا زندگی می کنند و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا آنها را خوشحال کنیم. باعث خوشحالی است که الان تیم ملی به رده ۲۲ جهان رسیده است و توانسته ژاپن را کنار بزند و تیم اول آسیا شود. مردم ایران غم و شادی تیم ملی را به خوبی حس می کننند و با تیم ملی زندگی می کنند.

دراگان اسکوچیچ درباره رفت و آمد به ایران و کرواسی اضافه کرد: بدون خانواده در این شرایط همه گیری کرونا دشوار است. اگر شرایط متفاوت باشد، شاید خانواده من در ایران باشند. اما این امر اکنون غیرممکن است.

تمجید از خط حمله تیم ملی/ اسکوچیچ: رئال هم برای آنها زیاد نیست!
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × دو =