کد خبر : 280643
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
-

بحث وجود بشقاب پرنده ها و بیگانگان فضایی بالا گرفت

بحث وجود بشقاب پرنده ها و بیگانگان فضایی بالا گرفت

انتخابات آلمان برای جایگزینی آنگلا مرکل و طرح امنیت سایبری در چین از موضوعات امروز روزنامه‌های جهان‌اند. همچنین در حاشیه اخبار نگاهی به بشقاب پرنده‌ها شده است.

به گزارش عصرقائم، آلبرت کوچویی – گوینده پیشکسوت – هر روز مهمترین اخبار روزنامه‌های جهان را مرور می‌کند. او امروز تیترهای زیر را از میان مهمترین روزنامه‌های جهان برگزیده است:

 تغییر مسیر فن آوری
یورش شی جین پینگ، رهبر چین، بر فن آوری، گذرگاه صنعت را در چین تغییر می دهد. طرح اکونومیست که کارگری با بازوبند قرمز را در حال نابود کردن دست آوردهای فن آوری با چکش نان می‌دهد، این را می‌گوید. طرح گیلم کاساسوس، این را می گوید.
اکونومیست نشریه انگلیسی می‌نویسد: یکی از دستاوردها و کامیابی های چین در دو دهه گذشته و از شگفت انگیز ترین ها، رشد صنعت فن آوری آن است. علی بابا در زمینه تجارت الکترونیکی، دو برابر آمازون آمریکایی دست آورد داشته است.

محبوب ترین اپلیکیشن بیش از یک میلیارد کاربر دارد. انقلاب فن آورانه چین، اقتصاد تولیدهای خانگی را به زمینه های تازه کشانده است. همانند هوش مصنوعی و مراقبت های بهداشتی دیجیتالی، آن چه چین را به رقابت با برتری های فن آوری آمریکایی کشانده است. چین، این گونه برای تسخیر سکوهای فن آوری به پیش تاخته است. طرح گیلم کاساسوس،  کارگر چینی را نشان می دهد که با ضربه‌های چکش برندهای فن آوری را دارد خرد می کند.

طرح اکونومیست

 انتخابات اثرگذار
نگاه روزنامه های آمریکایی به انتخابات فرماندار کالیفرنیا است. یو اس ای تودی می‌نویسد: برای نخستین بار جمعیت کالیفرنیا در ۲۰۲۰ کاهش غریبی یافت. آن ها راهی شهرها و ایالت های ارزان تر شدند.
جدا از آن، نگاه نخست روزنامه های آمریکا به این ایالت است که چه کسی فرماندار این ایالت خواهد شد؟ در یک انتخابات زودهنگام طبل ها برای گوین نوسام دموکرات به صدا درآمده اند. طبل هایی برای یک انتخابات واقعی. برد یا باخت اثرهای گرانی بر هر یک از احزاب خواهد داشت. راه برای انتخاب یک جمهوری خواه باز خواهد شد؟ طبل ها برای چه حزبی نواخته خواهند شد جمهوری خواه یا دموکرات؟

 داغ ترین انتخابات

وال ستریت جورنال، روزنامه آمریکایی نگاهی به انتخابات آلمان برای انتخاب صدراعظم تازه به جای آنگلا مرکل دارد. می گویند رای دهندگان پا به سن، سیاست را در آلمان سامان می‌بخشند. اما این بار، جوان های آلمان، به مقابله در این راه آمده اند. نسلی تازه به میدان می‌آید. نسلی که می‌خواهد دیده و شنیده شود. در این ماه، آلمان جانشین آنگلا مرکل را انتخاب خواهد کرد. بانویی که از سال ۲۰۰۵ بر کرسی صدراعظمی آلمان تکیه زده است. داغ‌ترین انتخابات، رویایی دور برای نسل جوان؛ اولاف شولتس و آرمین لاشت، از بخت های این انتخاب اند.

 آینده ای در خطر
واشنگتن تایمز، نوشت: فرمان رئیس جمهوری آمریکا، برای اجبار در تزریق واکسن، ممکن است آینده انتخابات او را خدشه دار کند. گروهی در واشنگتن به خیابان ها آمده اند. با شعار آزادی یا انتخاب؟ نه به واکسینه کردن کابوس وار یک جامعه. بیش از نیمی از رای دهندگان می‌گویند، با دستور واکسینه کردن، جو بایدن، ریسک کرده است.

در حاشیه خبرهای امروز آمده است:
بشقاب پرنده ها

تحقیق درباره بشقاب پرنده ها، بار دیگر پس از سال ۲۰۰۷ آغاز شده است. پرونده ای محرمانه، که تا آن هنگام بسته شده بود. حقیقت این است که گفته می‌شود، که ممکن است بشقاب پرنده ها، وجود داشته باشند. این خبری خوش برای کسانی است که مدعی اند بشقاب پرنده ها را در آسمان دیده اند. آمریکا، گزارش بسیار به انتظار مانده را درباره بشقاب پرنده ها، منتشر کرد؛  اگرچه به خلاف آن چه تصور می شد، وجود آن ها را تایید نکرد. از ۱۹۴۷ که یک بالن نیروی هوایی در آسمان نابود شد، توجه آن کشور به وجود بشقاب پرنده افزایش یافت. اکنون باز بحث وجود بشقاب پرنده ها و بیگانگان فضایی بالا گرفته است.

بحث وجود بشقاب پرنده ها و بیگانگان فضایی بالا گرفت
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 3 =