کد خبر : 278944
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵
-

کشته شدن ۴ سرباز سوریه در حمله تروریستی در درعا

کشته شدن ۴ سرباز سوریه در حمله تروریستی در درعا

معاون رئیس مرکز آشتی روسیه در سوریه اعلام کرد، حمله تروریستی منجر به کشته شدن چهار سرباز سوری و زخمی شدن هشت تن در استان درعا در جنوب این کشور شد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از روسیا الیوم، فادیم کولیت، نایب رئیس مرکز آشتی روسیه در سوریه گفت، اوضاع درعا به شکل گسترده بحرانی شده است. تعدادی از موسسات دولتی و نیروهای دولت که در حال انجام وظیفه حفظ قانون هستند در معرض حملات گروهک‌های تروریستی زیرزمینی قرار می‌گیرند.

این در حالی است که کمیته امنیتی و نظامی و شخصیت‌های درعا در روز سه‌شنبه به توافقی برای ایجاد راه حل مسالمت‌آمیز در چارچوب طرح نقشه راه ترسیم وضعیت درعا دست یافتند.

گروه‌های مسلح طی دو روز گذشته محله‌های درعا را هدف قرار دادند، آنها محله‌هایی نظیر الکاشف، المحطه، الصحاری و السبیل را با خمپاره هدف گرفتند که ارتش سوریه نیز در واکنش به مواضع تروریست‌ها حمله کرد. این بعد از آن بود که کمیته مرکزی مذاکره‌کننده وابسته به افراد شورشی شروط مقامات سوریه برای ورود ارتش سوری به درعا البلد و طریق السد و اردوگاه و برافراشتن پرچم سوریه و سازش با افرادی که تمایل به صلح دارند و رفتن گروه‌های تروریست به شمال کشور را رد کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − دوازده =