کد خبر : 276448
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷
-

رئیس مرکز بهداشت و درمان قائم‌شهر:

میانگبن هر ۸ ساعت کرونا جان یک قائم‌شهری را می‌گیرد

میانگبن هر ۸ ساعت کرونا جان یک قائم‌شهری را می‌گیرد

رئیس مرکز بهداشت و درمان قائم‌شهر، گفت:وضعیت وخیمی در قائم‌شهر برقرار است و تا این لحظه بصورت میانگین به ازای هر ۸ ساعت یکی از همشهریانمان را از دست می‌دهیم.

به گزارش عصرقائم، محمد گران در جلسه شورای ستاد کرونا شهرستان قائم‌شهر، اظهار کرد: متاسفانه وضعیت سیاه کرونایی را در قائمشهر شاهد هستیم و تعداد بستری شدگانمان به بیشترین حد خود رسید.
وی افزود: بیمارستان های رازی و ولیعصر در شهرستان قائم‌شهر بیش از ظرفیت خود بیمار بستری کردند و همهی فضاهای بیمارستانی اکنون پر از بیمار کرونایی است.

رئیس مرکز بهداشت و درمان قائم‌شهر با اشاره به اینکه رکورد بیماران بستری شده در بیمارستان‌های شهر در این ایام شکسته شد، بیان کرد: متاسفانه در روزهای قبل با بستری ۱۲۰ بیمار در یک روز رکوردی تاسف بار را در قائم شهر ثبت کردیم که نگرانی را برای ما بیشتر کرد.
این مسوول خاطرشان کرد: در هفته های گذشته از یک مراسم جشن تولد خانگی ۲۱ نفر در بیمارستان بستری شدند، این نشان می‌دهد مردم کرونا را جدی نگرفتند و رعایت نمی‌کنند.
گران با اشاره به حاد بودن وضعیت شهرستان قائمشهر تصریح کرد: تا این لحظه متاسفانه بصورت میانگین هر ۸ ساعت یکی از همشهریانمان را بدلیل کرونا از دست می‌دهیم و خانواده‌های قائم‌شهری  عزادار می‌شوند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + 13 =