کد خبر : 275044
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
-

فریب خوردن سیستم کاملا خودران تسلا توسط کره ماه!

فریب خوردن سیستم کاملا خودران تسلا توسط کره ماه!

سیستم کاملا خودران خودروهای “تسلا” در کمال تعجب، ماه را با چراغ زرد راهنمایی اشتباه گرفت.

به گزارش عصرقائم، به نقل از آی‌ای، شرکت “تسلا” به تازگی اعلام کرده است که هر کاربر راننده خودروهای تسلا می‌تواند با پرداخت ماهانه ۹۹ تا ۱۹۹ دلار، اشتراک سیستم کاملا خودران(Full Self-Driving) خود مشهور به “اتوپایلت” را دریافت کند، اما به نظر می‌رسد این سیستم جدید همچنان دارای معایب و نواقص جزئی است که البته می‌توانند خطرناک باشند.

به تازگی یک راننده خودروی تسلا در شبکه اجتماعی توییتر پرده از یک مشکل کوچک و جالب در کار با این سیستم برداشت. در این اتفاق به نظر می‌رسد که این سیستم، ماه کامل را با نور زرد چراغ راهنمایی اشتباه گرفته است و سرعت خودرو را به دلیل همین اشتباه کاهش داده است.

البته لازم به ذکر است که این اشتباه ناشی از ماه کامل و بسیار بزرگ زرد رنگ رخ داده است که کم اتفاق می‌افتد.

این کاربر به نام “جردن نلسون” در توییتر نوشت: سلام “ایلان ماسک”، ممکن است از تیم خود بخواهی تا به فریب خوردن سیستم اتوپایلت نگاهی بیاندازد. خودروی من فکر کرد که ماه یک چراغ زرد راهنمایی است و می‌خواست سرعت خود را کم کند.

شرکت “تسلا” از زمان معرفی سیستم کاملا خودران خود، با مشکلات جزئی روبرو شده است و این چیزی است که در هنگام آزمایش یک فناوری جدید انتظار می‌رود و مهندسان تمام تلاش خود را می‌کنند تا همه مشکلات را قبل از عرضه عمومی شناسایی و رفع کنند، اما شاید این کار غیرممکن باشد.

نیمه پر لیوان این است که این شرکت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات پیش آمده برای کاربران به کار می‌گیرد و از آنها عبور نمی‌کند.

اغلب گفته می‌شود که “ایلان ماسک” در مورد ویژگی‌های این سیستم جدید اغراق می‌کند. با این حال در این مورد به نظر می‌رسد که یک اشتباه کوچک رخ داده که برای چنین سیستمی که در حال توسعه است، طبیعی است. اما با این وجود باید اصلاح شود.

به طور کلی چراغ‌های راهنمایی ممکن است برای این سیستم‌ها گیج کننده باشند و شاید یک ماه کامل حتی برای یک لحظه توسط انسان نیز با یک چراغ زرد رنگ اشتباه گرفته شود. بنابراین نباید زیاد سخت گرفت و منتظر ماند تا مهندسان تسلا این مشکل را برطرف کنند.

فریب خوردن سیستم کاملا خودران تسلا توسط کره ماه!
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + پانزده =