کد خبر : 275040
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
-

رئیس‌جمهور هند به مراسم یادبود سربازان نرفت

رئیس‌جمهور هند به مراسم یادبود سربازان نرفت

رئیس جمهوری هند امروز (دوشنبه) از حضور در مراسم یادبود جنگ “کارگل” واقع در منطقه “دِراس” لداخ به علت شرایط آب و هوایی نامناسب بازماند. این سومین سال پیاپی است که رئیس‌جمهوری هند نمی‌تواند در این روز به دراس برسد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، از ۱۹۹۹ هر سال ۲۶ ژوئیه به مناسبت “روز پیروزی” در هند گرامی داشته می‌شود تا یادبود پیروزی هند در جنگ کارگل علیه پاکستان باشد. یادبود سربازان کشته شده در جنگ کارگل در منطقه “دراس” واقع شده است.

پیشتر رسانه‌های هند گزارش دادند، رام نات کوویند، رئیس جمهوری هند به مناسبت بیست و دومین سالروز پیروزی هند در جنگ کارگل از پایگاه آموزشی ارتش هند بازدید می‌کند. او همچنین قرار بود حلقه گلی در بنای یادبود جنگ مستقر در کشمیر بگذارد.

نارندرا مودی، نخست وزیر هند که برای حضور در پارلمان در دهلی نو حضور دارد، به سربازان کشته شده در این جنگ به سال ۱۹۹۹ ادای احترام کرد و از هندی‌ها خواست تا بیشتر درباره سربازان کشته شده در جنگ کارگل و دیگر موارد مطالعه کنند.

اما رئیس جمهوری هند امروز (دوشنبه) از حضور در مراسم یادبود جنگ “کارگل” واقع در منطقه “دِراس” لداخ به علت شرایط آب و هوایی نامناسب بازماند. این سومین سال متوالی است که او نمی‌تواند در مراسم این روز در آنجا حاضر شود.

رئیس‌جمهور هند به مراسم یادبود سربازان نرفت
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 17 =