کد خبر : 272320
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
-

حسین زهی: باید از همه سلایق سیاسی در تشکیل کابینه آینده استفاده شود

حسین زهی: باید از همه سلایق سیاسی در تشکیل کابینه آینده استفاده شود

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کابینه ای کارآمد خواهد بود که با نگاه فراجناحی و با تکیه بر توانمندی های افراد جوان و در عین حال با تجربه تشکیل شده باشد.

به گزارش عصرقائم، اسماعیل حسین زهی در گفت وگو ، درباره ویژگی های لازم برای تشکیل کابینه کارآمد در دولت سیزدهم، بیان کرد: امروز امید همه مردم به کابینه و وزرای دولت آینده است، اگر دولت آینده می خواهد عملکردی موفق داشته باشد، باید از همه جریان ها و سلایق سیاسی در کابینه خود استفاده کند.

وی در ادامه اظهار کرد: کابینه ای می تواند عملکردی کارآمد داشته باشد و تغییر را که مهم ترین مطالبه امروز مردم از دولت است را رقم بزند، که از افرادی جوان و در عین حال باتجربه تشکیل شده باشد. تجربه ثابت کرده دولت هایی که صرفا کابینه خود را با تکیه بر نگاه سیاسی خاصی تشکیل داده اند نتوانستند عملکرد موفقی داشته باشند.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همه ما با هر سلیقه و نگاهی در جمهوری اسلامی زندگی می کنیم، در تشکیل کابینه که یک رکن اساسی برای اداره کشور است نیز باید از همه ظرفیت های کشور فارغ از نگاه های سیاسی استفاده کرد.

حسین زهی در پایان تاکید کرد: رییس جمهوری در پیشبرد اهداف و برنامه های خود موفق خواهد بود که با نگاه فراجناحی و تکیه بر توانمندی های افراد کابینه خود را تشکیل دهد.

حسین زهی: باید از همه سلایق سیاسی در تشکیل کابینه آینده استفاده شود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + بیست =