کد خبر : 270457
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
-

مجازات متخلفین زیست محیطی در چرام توسط مردم

مجازات متخلفین زیست محیطی در چرام توسط مردم

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد از به دام انداختن متخلفین زیست محیطی شهرستان چرام توسط مردم خبر داد و گفت: ضمن دریافت جریمه حقوقی از متخلفین یک قبضه سلاح کشف و ضبط شد.

به گزارش عصرقائم، سید اسدالله هاشمی افزود: همزمان با آخرین روز از هفته محیط زیست، یک نفر از دوستداران طبیعت، متوجه متخلفی می شود که به همراه اسلحه و به قصد شکار وارد مناطق آزاد شهرستان چرام شده است.
وی اظهار کرد: تذکرات این دوستدار طبیعت به متخلف کارساز نبود و این متخلف با شلیک گلوله یک قطعه تیهو را شکار کرد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: طی تماس تلفنی این دوستدار طبیعت، یگان حفاظت محیط زیست شهرستان چرام به محل اعزام و از متخلف یک قبضه اسلحه به همراه لاشه یک قطعه تیهو شکار شده را کشف و ضبط کرد.
هاشمی ادامه داد: ضمن مطالبه ضرر و زیان حقوقی وارده به محیط زیست، متخلف به همراه آلات مکشوفه به مراجع قضایی معرفی شد.
به گزارش ایسنا به نقل از اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد، علی مراد آخش رئیس نمایندگی محیط زیست شهرستان چرام نیز در همین راستا، ضمن تشکر از همکاری خوب مردم طبیعت دوست چرام با یگان حفاظت این شهرستان، بیان کرد: دیروز ۲۲ خردادماه ۱۴۰۰، دو نفر متخلف زنده گیری پرنده دستگیر شدند، از این متخلفین دو قطعه پرنده سهره طلایی کشف و ضبط شد ضمن آنکه هر دو متخلف به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند تا اعمال قانون شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × سه =