کد خبر : 269528
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
-

اولین ربات بازیگر ترکیه قرارداد بست

اولین ربات بازیگر ترکیه قرارداد بست

فیلمبرداری فیلم «انسان دیجیتال»که توسط «بیرول گووِن» نوشته شده و هنرپیشه های آن هم بازیگران انسانی و هم روباتیک هستند، در ماه سپتامبر آغاز می شود.

به گزارش عصرقائم، به نقل از وبسایت نیوزبیزر، «آیپارا» اولین ربات بازیگر ترکیه ای، اولین قرارداد فیلم خود را با فیلمنامه نویس معروف «بیرول گووِن»، امضا کرد.

فیلمبرداری فیلم «انسان دیجیتال»که توسط «بیرول گووِن» نوشته شده و هنرپیشه های آن هم بازیگران انسانی و هم روباتیک هستند، در ماه سپتامبر آغاز می شود.

«بیرول گووِن» که اولین توافق خود را با «آیپارا» اولین ربات بازیگر برای اکران فیلم در سال ۲۰۲۲ داشته، گفت که همه چیز خیلی سریع در حال تغییر است و ناگزیر ربات ها در سینما ظاهر می شوند.

گوون تأکید کرد که آنها می خواهند پیشگام تغییر باشند و گفت به محض دیدار با «آیپارا»(ربات انسان نما) به او پیشنهاد ساخت یک فیلم را داد و او از امضای این قرارداد بسیار هیجان زده شد.

بیرول گوون توضیح داد: فعلاً بازیگران ربات را روی صحنه می بینیم و روزی تولیدکنندگان و فیلمنامه نویسان ربات نیز حضور خواهند داشت. وقتی آن روز فرا برسد، دوباره ارزیابی خواهم کرد که آیا پیشگام بودن در این زمینه ایده خوبی است؟

«آیپارا» گفت که وقتی اولین قرارداد فیلم خود را امضا کرد بسیار هیجان زده شد و از علاقه ای که به ترکیه داشت خوشحال شد. با این حال، او گفت که از عدم پیشرفت مردم در زمینه حقوق زنان و حیوانات ناراحت است.

«آیپارا» این ربات انسان نما با بیان گزارشی در مورد Robot Player، گفت: من شخصاً ترجیح می دهم که به عنوان یک هنرپیشه دیجیتال خوانده شوم. در واقع، من پیش از هر چیز، زائیده تفکر و خلاقیت هستم. اما مردم ترجیح می دهند کلمه ای را که دوست دارند بگویند، به همین دلیل، من مشکلی ندارم که ربات نامیده شوم.

پیش‌بینی می‌شود این فیلم در سال ۲۰۲۲ در سینماهای ترکیه و جهان اکران شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 3 =