کد خبر : 269022
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
-

«کهنه سرباز ایران» و «سردار بی‌نشان زرهی» رونمایی شد

«کهنه سرباز ایران» و «سردار بی‌نشان زرهی» رونمایی شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: ۶۸ عنوان کتاب در زمینه تاریخ شفاهی در دست تدوین، بررسی و چاپ است و پنج عنوان کتاب دیگر هم در سال‌ جاری آماده تدوین و چاپ خواهد شد.

به گزارش عصرقائم، اصغر عباسقلی‌زاده در آیین رونمایی از ۴۱ عنوان کتاب تاریخ شفاهی و اسنادی دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی به مناسبت فتح خرمشهر  توضیح داد: نویسندگان حوزه دفاع مقدس در راستای فرامین مقام معظم رهبری، برای ثبت و ماندگاری ارزش‌های جنگ تحمیلی و خاطرات رزمندگان تلاش می‌کنند که امر خیر و پسندیده‌ای است.

او با اشاره به رونمایی از کتاب «کهنه سرباز ایران» اظهار کرد: این کتاب به روایت «حسن علی ابراهیمی سعید»، یکی از رزمندگان غیور ارتش و نویسندگی اسماعیل هدایتی به چاپ رسیده و همچنین به عنوان کتاب برتر تاریخ شفاهی نیز انتخاب شده است. در راستای تدوین کتاب «کهنه سرباز ایران» ۱۵ جلسه یک‌ونیم ساعته حضوری، دو جلسه نقد و بررسی چهارساعته و چهار جلسه تشریحی برگزار شده است.

عباسقلی‌زاده ادامه داد:  ۶۸ عنوان کتاب در زمینه تاریخ شفاهی در دست تدوین، بررسی و چاپ است و پنج عنوان کتاب هم در سال‌جاری آماده تدوین و چاپ خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با اشاره به رونمایی از کتابی دیگر در زمینه تاریخ شفاعی به نام «سردار بی‌نشان زرهی» افزود: این کتاب به روایت «سیداحمد موسوی» و نویسندگی «مجید محبوبی» چاپ شده است.

او پس از رونمایی از کتاب‌های «کهنه سرباز ایران» و «سردار بی‌نشان زرهی» با اهدای لوح تقدیر از راویان و نویسندگان این کتاب‌ها تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + دوازده =