کد خبر : 264392
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
-

تهیه و توزیع ۳۸ هزار بسته معیشتی با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد گلستان

تهیه و توزیع ۳۸ هزار بسته معیشتی با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد گلستان

مدیرعامل مجمع خیرین استان گلستان از تهیه و توزیع ۳۸ هزار بسته معیشتی با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین گلستانی به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش عصرقائم، نسرین حسینی در گفت و گو ، در گرگان اظهار کرد: عصر یک‌شنبه ۲ هزار بسته معیشتی با حضور هادی حق‌شناس استاندار گلستان، قاسمعلی برزمینی مدیرکل ورزش و جانان گلستان و جمعی از مسوولان و اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد و افراد خیر با حفظ پروتکل‌های‌های بهداشتی توزیع و بقیه بسته‌ها هم طبق هماهنگی انجام شده و شناخت افراد مستمند به ویژه خانواده‌های کم‌درآمد و مشاغل آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا با حفظ شان و منزلت افراد و خانواده‌ها توزیع می‌شود.

مدیرعامل مجمع خیرین استان گلستان گفت: انتظار می‌رود در روزهای باقی‌مانده از این ماه عزیز به ویژه لیالی قدر باز هم موفق به جلب کمک‌های مردمی باشیم، به مناسبت عید سعید فطر امکان حمایت از خانواده‌های کمتر برخوردار مهیا شود.
حسینی با بیان اینکه مجمع خیرین گلستان برای محقق شدن اهداف متعالی به ویژه در بخش اشتغالزایی و کارآفرینی تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: امیدواریم افرادی که توان مالی دارند دغدغه‌های مقام معظم رهبری رو لحاظ و در سالی که به نام «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» مزین شده از مشاغل خانگی که می‌تواند مشکلات خانواده‌های محروم را به حداقل برساند، حمایت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 2 =