کد خبر : 262955
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
-

تنش قیمتی در بازار میوه وجود ندارد

تنش قیمتی در بازار میوه وجود ندارد

رئیس میدان مرکزی میوه و تره‌بار ساری گفت: در حال حاضر، هیچ کمبود و یا تنش قیمتی در بازار میوه وجود ندارد و تقریبا بازار آرامی را شاهد هستیم.

به گزارش عصرقائم، امیرحسین فخرآوران در گفت‌وگو ، در خصوص آخرین وضعیت قیمت‌ها در میادین میوه و تره‌بار مازندران، اظهار کرد: قیمت‌ها در بازار تقریبا تعادل و میوه هم به میزان کافی وجود دارد.

وی افزود: در حال حاضر، هیچ کمبود و یا تنش قیمتی در بازار وجود ندارد و تقریبا بازار آرامی را شاهد هستیم.

رئیس میدان مرکزی میوه و تره‌بار ساری، خاطرنشان کرد: در بازار امروز قیمت هر کیلو گوجه در میادین میوه استان بین ۶ تا ۷ هزار تومان، خیار محلی ۸ تا ۹ هزار تومان و خیار درختی ۳ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه صنف میوه و تره‌بار مرکز مازندران، ادامه داد: هر کیلو توت فرنگی در بازار امروز بین ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان است و قیمت آن در بازار با احتساب سود قانونی تا ۳۵ درصدی در بازار نهایتا ۳۰ هزار تومان است.

فخرآوران گفت: هر کیلو کیوی در میادین مرکزی میوه بین ۱۴ تا ۱۵ هزار تومان، ملون ۵ هزار تومان و هندوانه ۴ هزار تومان است.

وی بیان کرد: قیمت هر کیلو سیب قرمز درجه یک دماوندی در میادین بین ۸ تا ۹ هزار تومان، سیب سفید ۹ تا ۱۰ هزار تومان، سیب سفید مراغه ۶ هزار تومان و سیب قرمز مراغه ۵ هزار تومان است.

رئیس میدان مرکزی میوه و تره‌بار ساری، اعلام کرد: قیمت هر کیلو گوجه سبز شهریار در میادین میوه استان ۵۰ هزار تومان و گوجه سبز محلی ۲۰ هزار تومان است.

این مسئول، اذعان کرد: قیمت موز نیز در بازار در حال طی یک روند کاهشی است و قیمت امروز آن در میادین میوه استان نهایتا ۲۵ هزار تومان است.

فخرآوران در خصوص قیمت نوبرانه‌های تازه وارد نظیر گیلاس و زردآلو پاسخ داد: این میوه‌ها هنوز به میادین میوه نیامده و فرش آن در برخی از میوه‌فروشی‌ها به دلیل خرید مستقیم از بازار تهران است که این واحدها خیلی اندک شمارند.

به گفته وی، زردآلو و گیلاس تا یک هفته دیگر پا به بازار مازندران می‌گذارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + 4 =