کد خبر : 262059
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵
-

تصادف شدید خودروی پراید با اتوبوس در خط ویژه خیابان آزادی

تصادف شدید خودروی پراید با اتوبوس در خط ویژه خیابان آزادی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف شدید خودرو پراید با اتوبوس بی آر تی در خط ویژه خیابان آزادی خبر داد.

به گزارش عصرقائم، سید جلال ملکی در گفت و گو ، اظهار کرد: ساعت ١٧:۴٢ دقیقه عصر روز جاری یک مورد تصادف در خیابان آزادی، مسیر غرب به سمت شرق، نرسیده به میدان انقلاب داخل خط ویژه، به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن دو ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در محل مشاهده می شود که یک دستگاه خودروی سواری و شخصی پراید، با یک راننده آقا و دو سرنشین خانم که حدودا ٣۵ تا ۴٠ ساله به نظر می رسیدند به شدت به صورت شاخ به شاخ با یک دستگاه اتوبوس بی ار تی برخورد کرده و خسارت بسیاری دیده بود.

ملکی با بیان اینکه مشخص نبود چرا خودروی پراید در خط بی آر تی حضور داشته است، گفت: خودرو دچار نشت بنزین شده بود و هر سه نفر داخل خودرو محبوس بودند که آتش نشانان همزمان با ایمن سازی محل قطعات خودرو را برش دادند و هر سه نفر را خارج کردند.

وی ادامه داد: حال هر سه نفر وخیم بودند که به عوامل اورژانس تحویل داده شدند تا به مراکز درمانی منتقل شوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: زمانی که نیروها به محل رسیدند فردی به عنوان مسافر داخل اتوبوس حضور نداشت البته مشخص نیست و ممکن است پس از وقوع حادثه افراد از داخل اتوبوس خارج شده باشند اما به غیر از این سه نفر مصدوم دیگری مشاهده نشد.

ملکی در پایان گفت: خط ویژه اتوبوس فقط برای تردد اتوبوس ها و در صورت اضطرار خودروهای امدادی است. اینکه برخی از خودروها وارد خط ویژه می شوند، ممکن است حادثه ساز باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − 4 =