کد خبر : 257657
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
-

اجرای طرح هادی و تامین آب شرب از مشکلات جدی روستائیان

اجرای طرح هادی و تامین آب شرب از مشکلات جدی روستائیان

بخشدار مرکزی آمل بیشترین مشکل در این بخش را اجرای طرح هادی و آب شرب عنوان کرد و کفت: تمام تلاش ما این است که مشکلات روستاها را بررسی و برای حل ان اقدام کنیم.

به گزارش عصرقائم، رضا مقدم در حاشیه افتتاح ساختمان بخشداری مرکزی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بخاطر راحتی کار مردم و ماهیت مستقل بخشیدن به بخشداری استقرار ساختمان بخشداری را که تا به امروز در ساختمان فرمانداری بود جدا کنیم.

وی بیشترین مشکل بخشداری را اجرای طرح هادی و آب شرب خواند و عنوان کرد: تمام تلاش ما این است که مشکلات روستاها را بررسی و برای حل ان اقدام کنیم.

بخشدار مرکزی آمل ادامه داد: توسعه روستاها در حوزه فرهنگی، عمرانی، حل مشکلاتی چون آب و برق، پیگیری و تسریع طرح هادی روستاها، ساخت پارک و مجموعه فرهنگی ورزشی در روستاها که می‌تواند تاثیر به سزایی در  فرهنگ سازی و سلامت جسمی ساکنان منطقه داشته باشد.

وی با بیان نامگذاری شعار امسال خاطرنشان کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری به شعار امسال تولید پشتیبانی و مانع زدایی، در روستاها هم می‌توان فعالیت‌های بزرگی انجام داد، خصوصاً در حوزه کارآفرینی و کارآفرینی زنان خانه دار می توان اشتغال زایی زیادی کرد.

مقدم تصریح کرد : ۹۲ دهیار و حدود ۹۶ روستا در  بخش مرکزی آمل قرار دارند که جمعیت قابل توجهی است و باید از این ظرفیت نهایت استفاه را انجام داد.

وی به ظرفیت بالای روستاها در رشد و توسعه کشور اشاره کرد و افزود: اگر مورد حمایت قرار بگیرند می‌توانند نقش موثری  در بخش گردشگری، اقتصادی، تولیدات و صنایع دستی داشته باشد.

مقدم در پایان عنوان کرد: اولین بخشداری در سال ۴۶ توسط مرحوم علی حقیقت افتتاح شد، بعد از انقلاب اسلامی نیز بخشداری در ساختمان فرمانداری مستقر بود که با وجود عملیات دو هفته توانستم این ساختمان مسکونی را از فرمانداری جدا کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 2 =