کد خبر : 256759
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
-

لزوم هم‌افزایی جریان‌های انقلابی برای خدمت‌رسانی به مردم

لزوم هم‌افزایی جریان‌های انقلابی برای خدمت‌رسانی به مردم

فرمانده سپاه کربلا گفت: با هم افزایی و تعامل در بین جریان‌های انقلابی و همسو می‌توان کار‌های مهم و اثرگذاری را انجام داد

به گزارش عصرقائم، سردار سیاوش مسلمی در نشست صمیمی با رزمندگان و ایثارگران جهاد وشهادت در شهرستان عباس آباد ضمن تبریک اعیاد خجسته شعبانیه و سال نو، با اشاره به پاسداری از انقلاب، گفت: رزمندگان و ایثارگران جهاد وشهادت راه سی ساله پاسداری از انقلاب را  با موفقیت پشت سرگذاشتند و امروز ما نیز در راهی که آن‌ها در پیش گرفتند  انجام وظیفه می کنیم.

فرمانده سپاه کربلا با بیان این مطلب که ما هم در مسیر راه رزمندگان و ایثارگران جهاد و شهادت هستیم، افزود: رزمندگان و ایثارگران جهاد و شهادت دارای تجربیات و ظرفیت‌های بسیاری هستند که اگر بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم، راه مان هموارتر و موانع‌های پیش رو کمتر خواهد شد.

مسلمی در ادامه سخنان خود با تصریح بر اینکه هرجایی با رزمندگان و ایثارگران جهاد و شهادت مشورتی شد، ما توانستیم در کار‌ها به اهداف خود دست پیدا کنیم، خاطرنشان کرد: ما به عنوان یک مجموعه خدمتگزار در استان با کمک پیشکسوتان میتوانیم نواقص را برطرف کرده تا قدمی برای انقلاب برداریم.

فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امروزه دشمن باور‌ها و اعتقادات مردم را نشانه گرفته است، اضافه کرد: دشمن با ابزار‌ها و تکنولوژی‌های پیشرفته در تلاش برای تغییر باور‌ها و با راه اندازی جنگ شناختی نظام ادراکات مردم هدف گرفته است.

سردار مسلمی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس اگر رزمنده‌ای مجروح یا شهید می‌شد، به جبهه دشمن چیزی اضافه نمی‌شد، افزود: در جنگ شناختی نه تنها از ما کم می‌شود، بلکه به جبهه دشمن هم اضافه می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به شرایط پیچیده امروز، گفت: دشمن در تلاش است که یاس و ناامیدی را در جامعه گسترش بدهد، اما مردم ما پای نظام و انقلاب ایستاده اند.

مسلمی درادامه سخنان خود با اشاره به اینکه با هم افزایی و تعامل در  بین جریان‌های انقلابی و همسو می‌توان کار‌های مهم و اثرگذاری را انجام داد، اضافه کرد:باید به انقلاب کمک کرد و نیاز است نهاد‌های انقلابی تعامل بیشتری باهم داشته باشند چرا که هر کاری انجام میدهیم و مشکلاتی را رفع می‌کنیم به نام انقلاب تمام می شود.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه کار برای مردم نیاز به اجازه به فرمانده سپاه ندارد، ادامه داد: به فرمانده نواحی گفته شده است در هر حوادثی فرمانده نواحی در مرحله اول باید به مردم خدمات رسانی کنند و بعد از آن ما را در جریان و نحوه کار قراردهد.

مسلمی به بیانات رهبر معظم انقلاب در اولین روز از نوروز ،در مسئله انتخابات خاطرنشان کرد:رهبر معظم انقلاب در این بیانات ویژگی های مهم انتخاب رئیس جمهور را برشمردند و به حضور حداکثری در انتخابات تاکیدکردند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه تبیین حضور حداکثری در انتخابات از تکالیف مهم جریان انقلابی است، افزود: یک دولت انقلابی پای کار برای زمینه سازی ظهور حضرت ولی عصر(عج) روی کار بیاید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × یک =