کد خبر : 254355
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
-

سهرابیان: قایقرانی می‌تواند به داد ورزش ایران در المپیک برسد

سهرابیان: قایقرانی می‌تواند به داد ورزش ایران در المپیک برسد

به گزارش عصرقائم، اختتامیه لیگ برتر قایقرانی در دریاچه آزادی برگزار شد. در مراسم اختتامیه رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، عبدی افتخاری، مجید شایسته، مجید کیهانی و علیرضا رحیمی اعضای هیات اجرایی حضور داشتند. علیرضا سهرابیان، رییس فدراسیون قایقرانی در مراسم اختتامیه بیان کرد: صالحی‌امیری تا امروز تمام‌ تلاش خود را برای کمک

به گزارش عصرقائم، اختتامیه لیگ برتر قایقرانی در دریاچه آزادی برگزار شد. در مراسم اختتامیه رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، عبدی افتخاری، مجید شایسته، مجید کیهانی و علیرضا رحیمی اعضای هیات اجرایی حضور داشتند.

علیرضا سهرابیان، رییس فدراسیون قایقرانی در مراسم اختتامیه بیان کرد: صالحی‌امیری تا امروز تمام‌ تلاش خود را برای کمک به فدراسیون داشت. هم‌چنین از خانواده قایقرانی نیز تشکر می‌کنم که همراه باشگاه‌ها لیگ را برگزار کردند. باشگاه‌ها با دیده شدن در رسانه ملی در این رشته ورود کردند و قایقرانی را به مردم معرفی کردند. ما در هشت رشته قهرمانی کشور و در شش رشته لیگ را برگزار کردیم. هم‌چنین لیگ زنان و مردان همزمان برگزار شد و بدون کوچک‌ترین مشکلی زنان و مردان به رقابت پرداختند. امیدوارم قایقرانی به نحوی افتخار آفرینی کند که رنکینگ ایران را بازی‌های المپیک ارتقا دهد.

او ادامه داد: با کمک کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش هشت تا ۱۲ سال دیگر می‌توانیم در المپیک افتخار آفرینی کنیم و به فینال برسیم.. دنیامالی، رییس پیشین فدراسیون یک زمانی گفت تا چهار سال دیگر در بازی‌های آسیایی می‌درخشیم و خیلی‌ها خندیدند و گفتند او از خارج این رشته آمده و این حرف‌ها را می‌زند ولی دیدیم این پیش‌بینی محقق شد. حالا هم می‌گویم می‌توانیم در صورت حمایت، رنکینگ ایران را در المپیک ارتقا دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + ده =