کد خبر : 249809
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
-

دود بی‌تدبیری در مهار کرونا به چشم کسبه‌ها

دود بی‌تدبیری در مهار کرونا به چشم کسبه‌ها

به گزارش قائم آنلاین، مازندران نقطه ی قرمز کشور است چراکه بی تدبیری دولتمردان در آن مشهود است، درحالیکه نقشه کرونای ایران زرد وآبی شده اما مازندران نارنجی و قرمز است. مازندران در پیک سوم که همه‌ی کشور وضعیت قرمز بود، توانست کرونا را مهار کند و به سمت وضعیت قرمز نرود اما با سهل

به گزارش قائم آنلاین، مازندران نقطه ی قرمز کشور است چراکه بی تدبیری دولتمردان در آن مشهود است، درحالیکه نقشه کرونای ایران زرد وآبی شده اما مازندران نارنجی و قرمز است.

مازندران در پیک سوم که همه‌ی کشور وضعیت قرمز بود، توانست کرونا را مهار کند و به سمت وضعیت قرمز نرود اما با سهل انگاری و ساده گرفتن موضوعات مهم باعث شد اکنون حادترین نقطه ی کشور باشد.

بی تدبیری دولت مردان را می توان از حضور پلاک های غیربومی در مازندران و بسته شدن واحدهای صنفی مشاهده کرد، چگونه می توانند تصمیم به تعطیلی کامل واحدهای صنفی در شهرهای قرمز بگیرند، درحالیکه هایپرها و بازار روزهای شلوغ  و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در اکثر نانوایی ها و پمپ های بنزین که بسیار پر رفت و آمد هستند را بدون نظارت رها کردند.

آقایان مسوول، در شهرستان قائم شهر نانوایی ها و پمپ های بنزین و فروشگاه های شلوغی هستند که فاصله گذاری رعایت نمی کنند چگونه میتوانید چشمتان را به روی این موضوعات ببندید و واحدهای صنفی که در روز ۵۰ نفر هم در آن رفت و آمد ندارند را تعطیل کنید؟

تعطیلی واحد صنفی که باید اجاره مغازه بدهد و چک های خود را پرداخت کند را تعطیل می کنید آن وقت برای کنترل فروشگاه های شلوغ، ادارات پر رفت و آمد، بازار روزها، دست فروشان چه کردید؟؟

اگر طرح کنترل ورودی شهر را اجرا می کنید چگونه این همه تعداد پلاک غیربومی در شهر مشاهده می کنیم؟ اجرای ممنوعیت ها هم متاسفانه سلیقه ای شده است و کرونا در خیلی از واحدهای صنفی پرجمعیت و ادارات وجود ندارد و تنها در قشر مظلوم تر جماعه پرخطر است.

مردم بعد گذشت نزدیک یکسال کرونا را درک کردند و گاها عزیزی را از دست دادند دیگر کرونا ویروس ساده لوحانه نیست که همه چیز را به گردن مردم بیندازید کمی تدبیرتان را بالا ببرید تا دودش به چشم قشری از جامعه نرود.

امیدواریم در این بی تدبیری دولت که فشار اقتصادی را برای مردم به بی نهایت رسانده شما با تصمیمات ساده لوحانه فشار را به واحدهای صنفی بیشتر نکنید.

امیر اسدی خبرنگار و فعال اجتماعی

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + پنج =