کد خبر : 245864
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
-

صادقی: در گلزنی مشکل داریم

صادقی: در گلزنی مشکل داریم

به گزارش قائم آنلاین، ابراهیم صادقی بعد از تساوی تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز اظهار کرد: همانطور که پیش‌بینی کرده بودیم، ماشین‌سازی سعی داشت بازی بسته‌ای ارائه بدهد و گلی دریافت نکند. می‌دانستیم گره بازی، گل اول است و سعی کردیم به گل برسیم. کل نیمه اول در اختیار ما بود. فرصت های خوبی به دست آوردیم

به گزارش قائم آنلاین، ابراهیم صادقی بعد از تساوی تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز اظهار کرد: همانطور که پیش‌بینی کرده بودیم، ماشین‌سازی سعی داشت بازی بسته‌ای ارائه بدهد و گلی دریافت نکند. می‌دانستیم گره بازی، گل اول است و سعی کردیم به گل برسیم. کل نیمه اول در اختیار ما بود. فرصت های خوبی به دست آوردیم اما به گل نرسیدیم. در مجموع تلاش تیم ما خیلی خوب است اما باید بازی خانگی را با برد پشت سر می‌گذاشتیم. امتیازات به هم نزدیک است و می‌توانیم هفته‌های بعد جبران کنیم.

وی افزود: داوران خوب کار کردند اما نیمه دوم دروازه‌بان تیم حریف بازی را نگه داشت که داور به او کارت زرد داد. دروازه‌بان آن‌ها روی چند صحنه بازی را نگه می‌داشت.

صادقی تصریح کرد: ما با اقتدار  بازی می‌کنیم و در بازی‌های خانگی ما این موضوع کاملا مشخص بود اما در گلزنی شرایط خوبی نداریم که باید بیشتر تمرین کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × دو =