کد خبر : 242936
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
-

مصوبات شورای عالی امنیت ملی صرفا از سوی دبیرخانه این نهاد اعلام می‎شود

مصوبات شورای عالی امنیت ملی صرفا از سوی دبیرخانه این نهاد اعلام می‎شود

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از نورنیوز،کیوان خسروی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: مطالبی که امروز به عنوان مصوبات شورا و تصمیمات دبیرخانه آن در برخی رسانه‎ها منتشر شد غیر دقیق است. وی افزود: مصوبات شورای عالی امنیت ملی و تصمیمات دبیرخانه آن در حکم اطلاعات محرمانه بوده و اعلام آن خارج از

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از نورنیوز،کیوان خسروی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: مطالبی که امروز به عنوان مصوبات شورا و تصمیمات دبیرخانه آن در برخی رسانه‎ها منتشر شد غیر دقیق است.

وی افزود: مصوبات شورای عالی امنیت ملی و تصمیمات دبیرخانه آن در حکم اطلاعات محرمانه بوده و اعلام آن خارج از چارچوب ذکر شده مجاز نمی‎باشد.

خسروی در ادامه تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها را به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ارائه نموده و دبیرخانه ملاحظات مد نظر را در این خصوص به مجلس اعلام کرده است.

سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در پایان خاطرنشان کرد: طرح نهایی که امروز به تصویب مجلس رسید بر اساس روال جاری در نهاد قانون‎گذاری کشور تدوین گردیده و حاصل نظر و اجماع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی می‎باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − 6 =