کد خبر : 242485
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
-

رئیس کمیته روابط خارجی دومای روسیه ترور محسن فخری‌زاده را محکوم کرد

رئیس کمیته روابط خارجی دومای روسیه ترور محسن فخری‌زاده را محکوم کرد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از تاس، لئونید اسلاتسکی، رئیس کمیته روابط خارجی دومای روسیه روز یکشنبه در توییتی نوشت: قتل محسن فخری‌زاده، فیزیک‌دان ایرانی یک حمله تروریستی با هدف تحریک جدید علیه ایران بوده است. مهم است که از افرایش تنش‌ها در منطقه جلوگیری شود. وی همچنین گفت: روسیه بدون توجه به اینکه

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از تاس، لئونید اسلاتسکی، رئیس کمیته روابط خارجی دومای روسیه روز یکشنبه در توییتی نوشت: قتل محسن فخری‌زاده، فیزیک‌دان ایرانی یک حمله تروریستی با هدف تحریک جدید علیه ایران بوده است. مهم است که از افرایش تنش‌ها در منطقه جلوگیری شود.

وی همچنین گفت: روسیه بدون توجه به اینکه چه کسی اینکار را انجام داده است، این قتل را محکوم می‌کند و عمیقا به ایران و نزدیکان فخری‌زاده تسلیت می‌گوید.

به گزارش ایسنا، روز جمعه طی یک اقدام تروریستی در منطقه ای در نزدیکی تهران محسن فخری زاده دانشمند برجسته ایران در زمینه دفاعی و هسته ای به شهادت رسید.

محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه ایران ضمن محکوم کردن این اقدام تصریح کرد: تروریست‌ها یک دانشمند برجسته ایران را ترور ‌کردند. این بزدلی – که نشانه‌های جدی از نقش اسراییل در آن دیده می‌شود – نشانگر جنگ‌طلبی از سر استیصال مرتکبین این اقدام است.

وی افزود: ایران جامعه بین‌المللی – خصوصا اتحادیه اروپا – را به پایان دادن استانداردهای دوگانه شرم‌آور خود و محکوم کردن این عمل تروریستی دولتی فرامی‌خواند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × دو =