کد خبر : 241972
تاریخ انتشار : جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۵۰
-

پاکسازی دریاچه های ارومیه و آزادی توسط‌ کمیته تازه تاسیس در فدراسیون نجات غریق

پاکسازی دریاچه های ارومیه و آزادی توسط‌ کمیته تازه تاسیس در فدراسیون نجات غریق

به گزارش قائم آنلاین، فرهنگ شادنیا در گفت و گو ، اظهار کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا به خاطر عدم درآمدزایی در رشته غواصی، متاسفانه تعداد علاقه مندان به این رشته کاهش محسوسی داشته است و تنها کسانی که به صورت تخصصی در این رشته فعالیت می کنند، کم و بیش فعال هستند. وی

به گزارش قائم آنلاین، فرهنگ شادنیا در گفت و گو ، اظهار کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا به خاطر عدم درآمدزایی در رشته غواصی، متاسفانه تعداد علاقه مندان به این رشته کاهش محسوسی داشته است و تنها کسانی که به صورت تخصصی در این رشته فعالیت می کنند، کم و بیش فعال هستند.

وی گفت: متاسفانه تعداد متقاضیان این رشته به شدت در حال کاهش است و اکثر علاقه مندان این رشته منتظر بهتر شدن شرایط هستند تا کار خود را در غواصی شروع کنند.

شادنیا اضافه کرد: با وجود تمام آسیب های وارد شده به رشته غواصی سعی کردیم در طی مدت شیوع این بیماری با رعایت پروتکل های بهداشتی، ۱۲ سمینار آموزشی را با حضور ۱۷۰ نفر به صورت وبینار برگزار کنیم تا برنامه های پیش بینی شده در این رشته به تعویق نیفتد.

شادنیا در پایان همچنین از تشکیل کمیته احیاء و حفظ محیط زیست آبی خبر داد و افزود: هدف اصلی این کمیته که اعضای آن را متخصصان محیط زیست و غواصان تشکیل می دهند، پاکسازی محیط آبی است که تاکنون پاکسازی ۲ پروژه بزرگ دریاچه آزادی و ارومیه توسط این کمیته انجام شده است. البته یک پروژه دیگر در دست اقدام است که کمتر از یک ماه آینده اجرا خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + سیزده =