کد خبر : 242177
تاریخ انتشار : جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵
-

میرسلیم: شهادت ⁧‫فخری‌زاده‬⁩ عزم ما را در پیشرفت علمی کشور راسخ تر می‌کند

میرسلیم: شهادت ⁧‫فخری‌زاده‬⁩ عزم ما را در پیشرفت علمی کشور راسخ تر می‌کند

به گزارش قائم آنلاین، مصطفی میرسلیم در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «شهادت ⁧‫محسن فخری‌زاده‬⁩ عزم ما را در پیگیری راه اعتلای علمی برای پیشرفت کشور راسخ تر می کند. با اهتمام و مسئولیت پذیری وزارتین دفاع و اطلاعات، دشمنان از این آدمکشی طرفی نخواهند بست.» به گزارش ایسنا، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای

به گزارش قائم آنلاین، مصطفی میرسلیم در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «شهادت ⁧‫محسن فخری‌زاده‬⁩ عزم ما را در پیگیری راه اعتلای علمی برای پیشرفت کشور راسخ تر می کند. با اهتمام و مسئولیت پذیری وزارتین دفاع و اطلاعات، دشمنان از این آدمکشی طرفی نخواهند بست.»

به گزارش ایسنا، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای از به شهادت رسیدن محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در جریان عملیات تروریستی خبر داد و اعلام کرد: « بعدازظهر امروز جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریستها، آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و بیمارستان منتقل گردید. متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سالها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + چهار =