کد خبر : 239504
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵
-

بستری ۷۸۲ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های مازندران

بستری ۷۸۲ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های مازندران

به گزارش قائم آنلاین، سیدعباس موسوی در گفت و گو ، اظهار کرد: در  ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۹۰ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل در سطح استان بستری شدند. وی بیان کرد: در همین مدت تعداد ۱۵۶ نفر از افراد مشکوک

به گزارش قائم آنلاین، سیدعباس موسوی در گفت و گو ، اظهار کرد: در  ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۹۰ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل در سطح استان بستری شدند.

وی بیان کرد: در همین مدت تعداد ۱۵۶ نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: هم اکنون ۷۸۲ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۹۴ نفر با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

موسوی تصریح کرد: جمع‌های خانوادگی، حضور در اماکن عمومی و رعایت نکردن فاصله فیزیکی و عدم رعایت اصول بهداشتی از مهمترین دلایل گسترش کرونا در مازندران است.

وی تنها راه کنترل این وضعیت را افزایش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده بیشتر از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی توسط آحاد جامعه برشمرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران استفاده از ماسک را یک مسئولیت اجتماعی عنوان کرد و گفت: استفاده از ماسک، همچنان مهم‌ترین شیوه حفاظتی در برابر شیوع زنجیره‌وار کروناست.

موسوی افزود: انتظار می رود در این وضعیت همه گیری کرونا ، همه مردم با همدلی و همکاری با دست اندرکاران بهداشت و درمان به کنترل بیماری کرونا کمک کرده و از رفت و امد های غیرضرور در شهر و سفرهای درون استانی و برون استانی پرهیز کنند.

وی بیان کرد: با توجه به روند صعودی امار مبتلایان و بستری شدگان کرونا ، بازدیدهای اضطراری از مراکز بهداشتی درمانی توسط مسئولین دانشگاه در سطح استان آغاز شده تا هرچه سریع‌تر، مشکلات بررسی و مرتفع شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − 7 =