کد خبر : 236253
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
-

توزیع ۲۷۰ تن مرغ تنظیم بازاری در مازندران

توزیع ۲۷۰ تن مرغ تنظیم بازاری در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، سید محمد جعفری در گفت‌وگو ، در خصوص آخرین اقدامات انجام شده برای تنظیم بازار گوشت قرمز و مرغ در استان مازندران، اظهار کرد: برای مرغ، با توجه به اینکه ستاد تنظیم بازار کشور حدود ۲۰ هزار تن مرغ توزیع کرد، ۶۰۰ تن سهمیه استان مازندران بود که با هماهنگی ستاد

به گزارش قائم آنلاین، سید محمد جعفری در گفت‌وگو ، در خصوص آخرین اقدامات انجام شده برای تنظیم بازار گوشت قرمز و مرغ در استان مازندران، اظهار کرد: برای مرغ، با توجه به اینکه ستاد تنظیم بازار کشور حدود ۲۰ هزار تن مرغ توزیع کرد، ۶۰۰ تن سهمیه استان مازندران بود که با هماهنگی ستاد تنظیم بازار، تقسیم بندی آن انجام شده است.

وی افزود: تا روز گذشته نزدیک به ۲۷۰ تن مرغ از این سهمیه توسط شهرستان‌ها خریداری شد و در این شهرستان‌ها با قیمت ۱۴ هزار تومان درب سردخانه و ۱۵ هزار تومان فروش به مصرف کننده توزیع شد.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان مازندران خاطرنشان کرد: در خصوص گوشت قرمز نیز باید ستاد تنظیم بازار کشور به ما بابت توزیع سهمیه بدهد که تا این لحظه، ستاد تنظیم بازار، سهمیه‌ای برای گوشت قرمز به ما نداده است.

جعفری متذکر شد: بررسی‌ها ما نشان می‌دهد که قیمت گوشت در بازار مازندران نزدیک به ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش داشته است و در برخی نقاط به صورت موردی نیز ممکن است بیش از این میزان افزایش وجود داشته باشد.

وی تاکید کرد: باید حتما پیگیری‌ها برای تخصیص سهمیه گوشت قرمز تنظیم بازاری به استان مازندران انجام گیرد تا بتوانیم آن را به مردم عرضه کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + 6 =