کد خبر : 235985
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
-

کشف ۱۰۱ کیلو تریاک و دستگیری سه سوداگر مرگ

کشف ۱۰۱ کیلو تریاک و دستگیری سه سوداگر مرگ

به گزارش قائم آنلاین، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند درباره جزییات دستگیری این افراد اظهار کرد: پس از اینکه چندین مرحله تحقیقات وسیع پلیسی و اطلاعاتی انجام شد، ماموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران متوجه شدند به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد مخدرتوسط فردی از مرزهای شرقی کشور تهیه شده و او قصد دارد

به گزارش قائم آنلاین، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند درباره جزییات دستگیری این افراد اظهار کرد: پس از اینکه چندین مرحله تحقیقات وسیع پلیسی و اطلاعاتی انجام شد، ماموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران متوجه شدند به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد مخدرتوسط فردی از مرزهای شرقی کشور تهیه شده و او قصد دارد این موادمخدر را با استفاده از یک دستگاه خودروی سوناتا از طریق محورهای جنوبی کشور به یزد و پس از گذشتن از استان یزد به تهران منتقل کند.

وی افزود: پس از تکمیل شدن تحقیقات پلیسی و مشخص شدن اینکه متهم قصد دارد مواد مخدر را از محور “کرمان – یزد” منتقل کند، تیمی از ماموران پایگاه نهم با هماهنگی مقام قضایی به استان یزد اعزام شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران ادامه داد: در عملیات مشترکی که انجام شد خودروی متهم در ایستگاه بازرسی “شهید مدنی” شناسایی و بلافاصله متوقف شد.

وی اظهار کرد: راننده خودرو دستگیر و در بازرسی از داخل خودرو ۵۷ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در پشت داشبورد جاسازشده بود، کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران، در ادامه از انجام عملیات دیگری با همکاری پلیس استان «مازنداران» و کشف ۴۴ کیلوگرم تریاک خبر داد و گفت: در پس رسیدگی به پرونده دو تن از سوداگران مرگ تیمی از ماموران پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند. این افراد قصد داشتند با استفاده از یک دستگاه تریلر مواد مخدر را تهیه کرده و آن را به استانهای شمالی کشور انتقال دهند.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات پلیسی و همکاری معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران با دستور قضائی خودروی متهم در یکی از محورهای منتهی به استان “مازندران” شناسایی شد و پس از متوقف شدن خودرو، در بازرسی از آن ۴۴ کیلو تریاک ازداخل کابین کشف شد.

به گفته سرهنگ حسنوند، متهمان پس از دستگیری به همراه موادمخدر کشف شده برای سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدراستان های یزد و مازندران منتقل شدند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =