کد خبر : 231999
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
-

فرمانده ارتش لبنان: خون شهدای ما طرح‌های تروریستی علیه لبنان را خنثی کرد

فرمانده ارتش لبنان: خون شهدای ما طرح‌های تروریستی علیه لبنان را خنثی کرد

به گزارش قائم آنلاین، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط، ژوزف عون، فرمانده ارتش لبنان در بازدید از فرماندهی گردان ۲۳ در عرمان-المنیة در شمال این کشور اظهار کرد: خون نیروهای ارتش که دو هفته قبل در دو حمله جداگانه به ارتش در شمال کشور کشته شدند، طرح‌هایی را که برای کشور ما تهیه شده

به گزارش قائم آنلاین، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط، ژوزف عون، فرمانده ارتش لبنان در بازدید از فرماندهی گردان ۲۳ در عرمان-المنیة در شمال این کشور اظهار کرد: خون نیروهای ارتش که دو هفته قبل در دو حمله جداگانه به ارتش در شمال کشور کشته شدند، طرح‌هایی را که برای کشور ما تهیه شده بودند، خنثی کرد.

ژوزف عون در ادامه تاکید کرد: هرگز اجازه نخواهیم داد این طرح تروریستی به داخل لبنان نفوذ کند حال هزینه آن هرچه قدر می‌خواهد، باشد.

در این بازدید، فرمانده تیپ دو و افسران او در این فرماندهی ضمن ارائه شرح کاملی از شرایط عملیاتی که به کشته شدن تعدادی از نظامیان ختم شد، اظهار کردند، نیروهای تیپ موفق شدند نقشه عامل تروریستی که قصد داشت خود را داخل مقر فرماندهی منفجر کند، خنثی کنند.

فرمانده ارتش لبنان پس از بازدید از دفتر امنیتی المنیه، به باشگاه مرکزی درجه‌داران در شمال اراضی لبنان رفته و در آنجا با خانواده‌های چهار نظامی از نیروهای مرکز اطلاعاتی که در پی یورش به منزل یک تروریست تحت تعقیب در محله جبل البداوی-المنیه کشته شدند و نیز خانوده‌های دو شهید تیپ دو پیاده‌نظام دیدار و ضمن عرض تسلیت با آنها ابراز همدردی کرد.

عون گفت: با وجود سختی‌ها و چالش‌های مختلف شعار شرافت، فداکاری و وفاداری ما را به سوی ادامه انجام وظیفه‌مان سوق می‌دهد، فاجعه دردناک و بزرگ است اما کاری که شهدای ما انجام دادند بسیار بزرگتر است.

او افزود: تروریسم طایفه و دین نمی‌شناسد و طرح اصلی آن کشتن است، خون فرزندان شما طرح‌هایی را که برای کشور ما تهیه شده بودند، ناکام گذاشت اما ما هرگز به این طرح تروریستی اجازه نفوذ به داخل لبنان را نخواهیم داد حال هزینه آن فداکاری و جانفشانی هر چقدر می‌خواهد، باشد. شهدای ما لبنان را از عملیاتی خطرناک نجات داده و از تمامی مناطق آن بدون هیچ استثنایی حفاظت کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + 13 =