کد خبر : 218246
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰
-

بهتری: اصراری به بازگشت سبک‌های رزمی به فدراسیون نداریم

بهتری: اصراری به بازگشت سبک‌های رزمی به فدراسیون نداریم

به گزارش قائم آنلاین، یوسف بهتری در گفت وگو ، درباره تلاش فدراسیون برای بازگشت برخی سبک‌ها به فدراسیون که در حال حاضر زیر نظر انجمن‌های ورزشی فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: بعد از این که فدراسیون با توجه به سیاست وزارت ورزش و جوانان تغییر نام داد و به عنوان یک فدراسیون تخصصی در خصوص

به گزارش قائم آنلاین، یوسف بهتری در گفت وگو ، درباره تلاش فدراسیون برای بازگشت برخی سبک‌ها به فدراسیون که در حال حاضر زیر نظر انجمن‌های ورزشی فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: بعد از این که فدراسیون با توجه به سیاست وزارت ورزش و جوانان تغییر نام داد و به عنوان یک فدراسیون تخصصی در خصوص مدیریت ورزش‌های رزمی مطرح شد، تلاش بر این بود که با نظر وزارت ورزش برخی سبک‌ها که از اهمیت بالایی برخوردار بودند تحت پوشش فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی قرار بگیرند که البته در این زمینه خیلی راغب به بازگشت سبک‌ها نیستم، اما چون قانون است، باید تابع نظر وزارت ورزش و جوانان باشیم.

وی گفت: کیک بوکسینگ چون از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است و ورزشکاران این رشته بلاتکلیف بودند که زیر نظر انجمن فعالیت کنند یا فدراسیون، از وزارت ورزش و جوانان درخواست کردیم که تکلیف این سبک را مشخص کند و وزارت نیز دستور داد که این سبک تحت پوشش فدراسیون قرار بگیرد. بنابراین اصراری برای بازگشت تمام سبک‌ها به فدراسیون نداریم و هر سبکی که برای ما اهمیت بالایی دارد اقدامات لازم را برای بازگشت آن به فدراسیون انجام می‌دهیم.

رییس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی تیم ملی کیک بوکسینگ فعالیت خود را در فدراسیون آغاز خواهد کرد، افزود: قرار بود از اواخر تیر اردوی تیم ملی کیک بوکسینگ را تشکیل دهیم که متاسفانه به دلیل شیوع مجدد کرونا نمی توانیم اقدامی در این زمینه انجام دهیم تا شرایط از نظر این بیماری به حالت عادی برگردد.

بهتری یکی از مهم‌ترین اهداف فدراسیون در سال جاری را سازماندهی ورزشکاران از نظر داشتن بیمه و کارت عضویت فدراسیون عنوان و خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات که در حال حاضر ورزشکاران، مربیان، سرپرستان و .. دارند، نداشتن بیمه تامین اجتماعی و خدمات درمانی است. هر چند ورزشکاران تحت بیمه فدراسیون پزشکی ورزشی هستند اما مربیان، داوران و سرپرستان به دلیل نداشتن بیمه تامین اجتماعی ردیف شغلی ندارند و فعالیت در این رشته برای آنها شغل محسوب نمی‌شود. بنابراین به دنبال رایزنی در این زمینه هستیم تا مربیان و داوران رزمی نیز ردیف شغلی داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − 14 =