کد خبر : 215109
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
-

جانبازان همچون نگینی بر تارک انقلاب اسلامی ایران می‌درخشند

جانبازان همچون نگینی بر تارک انقلاب اسلامی ایران می‌درخشند

به گزارش قائم آنلاین، هدایت مظلومی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت اباالفضل العباس ( ع) و روز جانباز طی گفتگویی اظهار کرد: جانبازان مبارزان خستگی ناپذيری هستند كه در راه اعتلای ارزش های اسلامی و سربلندی نظام و انقلاب با تمام وجود از خود ایثار و فداکاری کردند. وی افزود: جانبازان همچون مولای خود

به گزارش قائم آنلاین، هدایت مظلومی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت اباالفضل العباس ( ع) و روز جانباز طی گفتگویی اظهار کرد: جانبازان مبارزان خستگی ناپذيری هستند كه در راه اعتلای ارزش های اسلامی و سربلندی نظام و انقلاب با تمام وجود از خود ایثار و فداکاری کردند.
وی افزود: جانبازان همچون مولای خود قمر بنی هاشم حضرت اباالفضل العباس(ع) در راه ترويج فرهنگ ناب اسلامی و احيای ارزشها استوار ماندند.

مظلومی از جانبازان بعنوان اسوه های شجاعت و شهامت یاد کرد و گفت: اینان با تاسی از آموزگار عشق و ايثار، جانباز دشت كربلا حضرت اباالفضل عباس(ع) همچون نگينی بر تارك انقلاب اسلامی و پهنه اين سرزمين می درخشند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تصریح کرد: جانبازان در عرصه ۸ سال دفاع مقدس با نثار عضوی از اعضای بدن خويش، قدم در راه جانان نهادند و سرافرازانه در آستان ولايت شدند و دل به رضای ربوبی سپردند.

وی با اشاره به اینکه جانبازان سالکانی هستند که وجودشان بوی عشق و ایمان و ایثار می دهد گفت: این عزیزان تجسم عینی ایثار، مردانگی و از خود گذشتگی هستند و از تمام دلبستگی های زندگی خود دست کشیدند و با سلاح  ایمان و معنویت در ستیز با دشمنان از اهداف و ارزش های متعالی اسلام دفاع کردند.

مدیر کل بنیاد شهید مازندران نام و خاطره شهدا، جانبازان شهید و متوفی را گرامی داشت و گفت: امروز حفظ فرهنگ جانبازی و تکریم و تجلیل از مقام جانبازان، یک ضرورت تلقی می گردد و همه آحاد جامعه باید قدر و ارزش رشادت، ایثارگری و نقش آفرینی این عزیزان را بدانند.

مظلومی چهارم شعبان المعظم سالروز ولادت با سعادت حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز جانباز را به بزرگ جانباز انقلاب اسلامی ايران مقام معظم رهبری حضرت آيت الله العظمی خامنه ای مد ظله العالی، جانبازان سرافراز استان مازندران و خانواده های صبور و بزرگوار آنان تبريك گفت و از خداوند متعال سلامتی و شفای عاجل تمامی جانبازان عزيز را از درگاه خداوند متعال آرزو کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × یک =