کد خبر : 180504
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
-

شناسایی ۱۹۱ واحد صنفی عرضه‌کننده کالای قاچاق در مازندران

شناسایی ۱۹۱ واحد صنفی عرضه‌کننده کالای قاچاق در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، حسینقلی قوانلو طی گفت‌وگویی از تداوم اجرای طرح نظارت ویژه در حوزه قاچاق کالا در مازندران خبر داد. وی افزود: در حوزه مبارزه با قاچاق کالاو ارز، از فروردین تا پایان مرداد ماه سال‌جاری، تعداد ۳ هزار و ۱۶۰  واحد خرده و عمده فروشی و شرکت‌های پخش استان مورد بازرسی تخصصی

به گزارش قائم آنلاین، حسینقلی قوانلو طی گفت‌وگویی از تداوم اجرای طرح نظارت ویژه در حوزه قاچاق کالا در مازندران خبر داد.

وی افزود: در حوزه مبارزه با قاچاق کالاو ارز، از فروردین تا پایان مرداد ماه سال‌جاری، تعداد ۳ هزار و ۱۶۰  واحد خرده و عمده فروشی و شرکت‌های پخش استان مورد بازرسی تخصصی قرار گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به شناسایی و تشکیل پرونده برای ۱۹۱ واحد متخلف که مبادرت به فروش کالاهای قاچاق در مازندران می‌کردند، خاطرنشان کرد: ارزش پرونده‌های متشکله این افراد، ۱۱۶ میلیارد و ۸۳۶ میلیون و ۱۹۲ هزار  ریال بود که جهت سیر قانونی به ادارات تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

قوانلو بیشترین کالاهای کشف شده در این طرح را پوشاک، سیگار، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و خواربار و لوازم خانگی اعلام کرد و گفت: این طرح با مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی، همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: همزمان با اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، طرح نظارت ویژه بازگشایی مدارس و طرح نظارت بر اقلام مصرفی ماه محرم نیز در مازندران در حال اجرا است.

رئیس سازمان صمت مازندران از شهروندان استان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گران‌فروشی، عدم درج قیمت، امتناع از عرضه کالا، تقلب و سایر تخلفات صنفی موارد را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − پنج =