کد خبر : 170395
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
-

قره‌خانی: انگلیس هر چه زودتر نفتکش حامل سوخت ایران را آزاد کند، وگرنه …

قره‌خانی: انگلیس هر چه زودتر نفتکش حامل سوخت ایران را آزاد کند، وگرنه …

به گزارش قائم آنلاین، اسدالله قره خانی در گفت‌وگو ، با اشاره به ضرورت آزادسازی هر چه زودتر کشتی حامل سوخت ایرانی توسط انگلیس بیان کرد: اگر انگلیسی‌ها به دنبال این باشند که راهزنی دریایی خود را ادامه دهند قطعاً ما نیز تصمیماتی را خواهیم گرفت که یکی از آنها می‌تواند فعالیت‌های حقوقی در دعوای

به گزارش قائم آنلاین، اسدالله قره خانی در گفت‌وگو ، با اشاره به ضرورت آزادسازی هر چه زودتر کشتی حامل سوخت ایرانی توسط انگلیس بیان کرد: اگر انگلیسی‌ها به دنبال این باشند که راهزنی دریایی خود را ادامه دهند قطعاً ما نیز تصمیماتی را خواهیم گرفت که یکی از آنها می‌تواند فعالیت‌های حقوقی در دعوای بین المللی و بحث دریافت خسارت باشد. اما هنوز به این مرحله نرسیده‌ایم.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز اقدام انگلیس یک تجاوز آشکار تلقی می‌شود اگر آتش سوزی یا هر اتفاق دیگری برای نفتکش ما رخ می‌داد ما به بیمه مراجعه می‌کردیم و خسارت خود را می‌گرفتیم. اما اقدام انگلیس یک قلدری و راهزنی و تجاوز به حقوق ملت است.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: از انگلیسی که خود را متعهد به برجام می‌داند انجام این رفتارها معنا ندارد مگر این که انگلیس مطیع آمریکا باشد و به نمایندگی از آمریکا چنین اقداماتی انجام دهد که بحث این موضوع جدا است.

قره خانی در پایان گفت: اقدام انگلیس به هیچ وجه قابل قبول نبوده و باید هر چه زودتر نفتکش حامل سوخت ایران را آزاد کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت − چهار =