کد خبر : 168190
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
-

رشد چشمگیر سمن‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد مربوط به جوانان در ۵ سال اخیر

رشد چشمگیر سمن‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد مربوط به جوانان در ۵ سال اخیر

به گزارش قائم آنلاین، سید فرید موسوی در نشست مشورتی جوانان شهرستان اسلامشهر با اشاره به اِشراف جوانان اسلامشهری بر مشکلات این شهرستان اظهار کرد: متأسفانه فضایی در کشور و به ویژه در شهرستان‌های استان تهران به وجود آمده که سیاه‌نمایی وضعیت موجود مشهود است و باید این مسئله برطرف و اقدامات مثبت و مسائل

به گزارش قائم آنلاین، سید فرید موسوی در نشست مشورتی جوانان شهرستان اسلامشهر با اشاره به اِشراف جوانان اسلامشهری بر مشکلات این شهرستان اظهار کرد: متأسفانه فضایی در کشور و به ویژه در شهرستان‌های استان تهران به وجود آمده که سیاه‌نمایی وضعیت موجود مشهود است و باید این مسئله برطرف و اقدامات مثبت و مسائل رو به رشد بیشتر دیده شود.

رئیس فراکسیون جوانان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف مجمع‌های مشورتی جوانان و تشکل‌های مردم‌نهاد افزود: باید از فرصت‌ها و فضایی که برای نقش‌آفرینی جوانان در شهرستان به وجود آمده استفاده و به نقطه اتصال بین ادارات و مجمع شورای مشورتی جوانان تبدیل و پیشرفت‌ها و کاستی‌ها را به ادارات و به مجمع مشورتی جوانان منتقل کرد.

موسوی بیان کرد: متأسفانه فضا به سمت بزرگنمایی خطاها و اشتباهات پیش رفته است و بدون اینکه به نقش و وظیفه خود بیندیشیم برخی افراد فرصت‌طلب به دنبال ایجاد احساس ناامیدی در بین جوانان سرمایه‌های این نظام هستند.

وی ادامه داد: به پشتوانه مطالبات جوانان، قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مجلس تصویب و اجرایی شد، اکنون مسئولان وظیفه دارند بستر را برای حضور و فعالیت جوانان تسهیل کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی به وظایف مجمع مشورتی جوانان در توسعه اسلامشهر اشاره کرد و گفت: تقویت مشارکت اجتماعی برای تسهیل توسعه، شناسایی مشکلات، کنار هم بودن برای داشتن حال خوب و حفظ این نقش مشورتی خود بدون دخالت در امور اجتماعی از جمله اهداف شکل‌گیری مجمع مشورتی جوانان در اسلامشهر است.

موسوی در پایان خاطرنشان کرد: از فرماندار اسلامشهر درخواست دارم برای تسریع و تسهیل در امور جوانان فضایی در بخشداری یا دهیاری‌ها برای برگزاری و تشکیل جلسات شورای مشورتی جوانان و پیگیری امور جوانان تخصیص دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + 9 =