کد خبر : 130903
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
-

تعیین تکلیف کک‌سازی و کمک به تکمیل موزه معدنی سوادکوه با همکاری ایمیدرو

تعیین تکلیف کک‌سازی و کمک به تکمیل موزه معدنی سوادکوه با همکاری ایمیدرو

به گزارش قائم آنلاین، احمد حسین‌زادگان در نشست مشترک با خدادپور غریب مدیرعامل شرکت ایمیدرو اظهار کرد: شرکت ایمیدرو در حوزه زغال سنگ فعالیت‌های خوبی را شروع کرده که یکی از محوری‌ترین آن پروژه کک‌سازی سوادکوه است. وی با اعلام اینکه پروژه کک‌سازی سوادکوه به دلیل دریافت مجوزهای زیست‌محیطی متوقف شده است، تصریح کرد: با

به گزارش قائم آنلاین، احمد حسین‌زادگان در نشست مشترک با خدادپور غریب مدیرعامل شرکت ایمیدرو اظهار کرد: شرکت ایمیدرو در حوزه زغال سنگ فعالیت‌های خوبی را شروع کرده که یکی از محوری‌ترین آن پروژه کک‌سازی سوادکوه است.

وی با اعلام اینکه پروژه کک‌سازی سوادکوه به دلیل دریافت مجوزهای زیست‌محیطی متوقف شده است، تصریح کرد: با تصمیم‌گیری‌های جدید به دنبال رفع مشکل و راه‌اندازی پروژه کک‌سازی سوادکوه هستیم.

استاندار مازندران به فعالیت معدن کردآباد و گلیران ایمیدرو اشاره کرد و افزود: ظرفیت‌های بسیار مناسب معدنی در استان نظیر فلورین وجود دارد که از این مجموعه درخواست کردیم که نسبت به توسعه، تجهیز و همچنین فرآوری فلورین ورود پیدا کند.

وی بازفرآوری و بازیافت باطله‌ها، اجرای طرح افزایش ظرفیت و زیر ساخت‌های گلیران، تکمیل اکتشاف و افزایش بهره‌وری معدل کردآباد، کمک به تکمیل موزه معدنی سوادکوه، اجرای یک طرح بزرگ صنایع معدنی با تکنولوژی بالا در مازندران و کمک به ایمنی معادن زغال سنگ از دیگر مباحثی است که انتظار هست شرکت ایمیدرو در این زمینه ورود جدی‌تری داشته باشد.

استاندار مازندران با بیان اینکه اکتشافات اولیه معادن مس و آهن در استان یک ظرفیت بسیار مناسب است، گفت: از ایمیدرو دعوت می‌کنیم که برای توسعه صنایع پائین دستی فولاد آلومینیوم، مس، فویل و کویل آلومینیوم نیز اقدامات لازم را انجام دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − هفت =