کد خبر : 104002
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
-

زمانی: اعلام قهرمانی پرسپولیس بدترین کار سازمان لیگ بود

زمانی: اعلام قهرمانی پرسپولیس بدترین کار سازمان لیگ بود

به گزارش قائم آنلاین، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو درباره اعلام قهرمانی پرسپولیس در دیدار سوپرجام لیگ برتر و اعلام باخت ۳ بر صفر آبی‌های پایتخت گفت: گفتن چنین چیزی اشتباه است. ما از قبل گفته بودیم که آماده دیدار برابر پرسپولیس هستیم. بحث انصراف نبوده است و ما حاضر به رویارویی با

به گزارش قائم آنلاین، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو درباره اعلام قهرمانی پرسپولیس در دیدار سوپرجام لیگ برتر و اعلام باخت ۳ بر صفر آبی‌های پایتخت گفت: گفتن چنین چیزی اشتباه است. ما از قبل گفته بودیم که آماده دیدار برابر پرسپولیس هستیم. بحث انصراف نبوده است و ما حاضر به رویارویی با پرسپولیس بودیم. تنها مشکل ما تاریخ تحمیلی بود که سازمان لیگ اعلام کرده بود. ما به دنبال این بودیم که در یک تاریخ جدید مقابل پرسپولیس حاضر شویم.

زمانی افزود: این رای بدترین کاری بود که سازمان لیگ می‌توانست انجام دهد و باید تاوان آن را نیز بدهد. آن‌ها باید رای خود را اصلاح و از ۳۰ میلیون هوادار استقلال عذرخواهی کنند.

او درباره این که ملکی – عضو هیات مدیره باشگاه استقلال – در آن جلسه حضور داشته، گفت: این حضور برای دفاع کردن از حق استقلال برای بازی نکردن در سوپرجام نبود و مشکل، موضوع دیگری بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × دو =

بادکش سینه چهارشنبه , ۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴

خب به هرحال بازی نکردن دلبخواهی نیست که اگه برعکس بود بارم اعتراضی داشتن

قیمت لوله مانیسمان دوشنبه , ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸

متشکرم از مطالب مفیدتون